Навчальна лабораторно-хімічна практика відбувається на ІІІ курсі у 6 семестрі. Тривалість практики – 1 тиждень. Форма підсумкового контролю – залік. База практики – навчальні лабораторії університету.

Мета лабораторно-хімічної практики полягає в поглибленні знань про наукову картину світу, формуванні на основі здобутих теоретичних знань важливих практичних вмінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності, вдосконаленні здатності аналізувати і узагальнювати практичний досвід, набувати нові знання і вміння, застосовувати їх на практиці, під час навчання та у майбутній професійній діяльності.

Навчальна практика студентів є невід’ємною складовою частиною освітнього процесу, ефективною формою закріплення знань, набутих при вивченні фахових дисциплін з хімії. Під час проходження лабораторно-хімічної практики студенти повинні оволодіти професійними вміннями і навичками, необхідними для успішного здійснення хімічного експерименту з оптимальним використанням обладнання та реактивів, різних засобів наочності, хімічних задач та інших методів і засобів навчання.

В результаті проходження практики студенти повинні знати основні прийоми роботи з хімічним обладнанням і приладами, вміти правильно з дотриманням правил техніки безпеки організувати шкільний хімічний експеримент і науково-дослідницьку роботу учнів. Студенти повинні навчитися правильно здійснювати планування хімічного експерименту, знати правила зберігання хімічних реактивів тощо.

Лабораторно-хімічний практикум дає можливість практично реалізувати необхідні вміння та навички майбутніх вчителів природничих дисциплін, хімії.

Основними завданнями  лабораторно-хімічної практики є:

  • узагальнення інформації про значення хімії як науки, розкриття її важливого місця у системі природничих наук;
  • узагальнення та систематизація попередньо вивченого теоретичного матеріалу та формування знань про експериментальні факти, поняття, закони, теорії, методи хімічної науки та сучасної наукової картини світу;
  • формування експериментально-практичних вмінь та навичок: правила поводження з речовинами, хімічним посудом, лабораторним обладнанням, дотримання правил техніки безпеки при виконанні експерименту;
  • вдосконалення вмінь та навичок використання різноманітних методичних прийомів проведення хімічного експерименту;
  • формування вмінь самостійно здобувати і застосовувати знання, спостерігати і пояснювати хімічні явища, а також вмінь користуватися підручником, довідковою та хрестоматійною літературою;
  • формування вмінь використовувати для встановлення причинно-наслідкових зв’язків фундаментальні закони природи.

Фото 1Фото 2Фото 3Фото 4Фото 4 2Фото 6

Виробнича педагогічна практика у школі студентів – є одним із найважливіших етапів підготовки майбутнього вчителя, адже саме під час її проходження студенти отримують необхідні уміння і навички в практичній площині умов майбутньої професійної діяльності.

Бази практик – мережа закладів загальної середньої освіти 2021-2022 рр. ( У К Р А Ї Н А (osvita-mrk.gov.ua). Бази практики для студентів закріплюються спеціальним наказом університету на підставі договору з Управлінням освіти міської ради м. Кропивницького , або за клопотаннями закладів освіти Кіровоградської області чи інших областей. Пропозиції щодо цього вносяться деканами факультету та завідуючим педпрактикою ЦДУ ім. В. Винниченка.

Виробнича практика відбувається на ІV курсі у 8 семестрі. Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Тривалість практики для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Хімія) та 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) – 6 тижнів, для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки) та 014 Середня освіта (Географія) – 8 тижнів.

Мета педагогічної практики полягає у підготовці студентів до виконання основних функцій педагогічної діяльності вчителя, становленні і розвитку педагогічних компетенцій, формуванні професійних умінь і навичок під час застосування сучасних педагогічних технологій та нових інформаційних засобів навчання, у вихованні особистості майбутнього вчителя.

Педагогічна практика студентів педагогічного університету є важливою ланкою підготовки фахівців у системі вищої освіти. Під час практики не тільки закріплюються та поглиблюються теоретичні знання, яких набули студенти у закладах вищої освіти, а й формуються навички та вміння майбутньої педагогічної діяльності.

Завдання педагогічної практики:

  • формування умінь професійного й педагогічного спілкування з учнями;
  • формування індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті та самовдосконаленні;
  • ознайомлення із особливостями освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти;
  • вивчення навчально-методичної документації закладу загальної середньої освіти;
  • поглиблення і розширення теоретичних знань із фахових і психолого-педагогічних дисциплін, набутих студентами; застосування їх у розв’язанні конкретних педагогічних завдань під час практики;
  • формування у студентів фахових компетентностей, психолого-педагогічних та методичних умінь;
  • формування умінь і навичок виконання професійних функцій вчителя: конструктивної, мобілізуючої, організаторської, комунікативної та інформативної;
  • вироблення умінь застосування сучасних технологій і методик навчання на уроках;
  • навчити студентів виконувати функції класного керівника, працювати з колективами учнів, батьками, проводити виховні заходи, індивідуальну виховну роботу з учнями, реалізовувати творчий, дослідницький підхід до педагогічної діяльності;
  • формування вмінь організації та проведення виховних заходів у закладах загальної середньої освіти;
  • виховання індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті;
  • розвивати й закріплювати у студентів повагу до педагогічної професії, виховувати національні, патріотичні, моральні, естетичні якості, стимулювати прагнення до вивчення спеціальних і педагогічних дисциплін та вдосконалення власних педагогічних здібностей.

Під час проходження педагогічної практики у студентів є нагода ознайомитись зі змістом, об’ємом роботи та можливими проблемами у майбутній професійній діяльності вчителя та класного керівника.

Педагогічна практикаПедагогічна практика 1практика географія 2Педагогічна практика 3Педагогічна практика 4 Педагогічна практика 5Педагогічна практика 6Педагогічна практика 7IMG 20200302 131535 702IMG 20210125 164108 849IMG 20210125 164111 261зображення viber 2023 03 01 20 56 46 962зображення viber 2023 03 01 20 56 48 665практшкола

Справжнім надбанням і допомогою під час проходження практики став сайт «Методична скарбничка ХБ16Б групи», який створили студенти.

Справжнім надбанням і допомогою під час проходження практики став сайт Методична скарбничка ХБ16Б групи

Враховуючи умови воєнного стану, в університеті запроваджується особливий порядок проходження виробничої практики у ІІ семестрі 2022-2023 року. Виробнича педагогічна практика у школі проводиться на базі закладів загальної середньої освіти в очній та змішаній формах.

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Кафедра природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання

адреса: м. Кропивницький, вул. Шевченка, 1, 7-поверховий корпус, 3 поверх, 301 кабінет

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел.: +380663907751

В.о. завідувача кафедри природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання Плющ Валентина Миколаївна

Деканат факультету математики, природничих наук та технологій

адреса: м. Кропивницький, вул. Шевченка, 1, 7-поверховий корпус, 2 поверх

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел.: +380501026618

заступник декана з профорієнтаційної та виховної роботи, Трифонова Олена Михайлівна

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Графік освітнього процесу 2021-2022

Розклад занять

Форми навчання:

Наказ № 140/1-ун від 22 вересня 2021 р. «Про тимчасовий перехід на дистанційне навчання»

Наказ № 141-ун від 23 вересня 2021 р. «Про особливості організації дистанційного навчання в університеті»

Наказ № 143/3-ун від 28 вересня 2021 р. «Про відновлення очної форми навчання для здовувачів освіти в університеті»

Наказ № 159-ун від 22 жовтня 2021 р. «Про організацію освітнього процесу в університеті під час епідемічної небезпеки»

Наказ № 171/1-ун від 12 листопада 2021 р. «Про перехід на змішану форму організації освітнього процесу»

Наказ № 192-ун від 13 грудня 2021 р. «Про відновлення очної форми навчання»

Наказ № 137 від 23 грудня 2021 р. «Про особливості проведення виробничої практики в 2 семестрі 2021-2022 навчального року»

Організація освітнього процесу в ЦДПУ

Положення про визнання результатів навчання, отриманих у формальній, неформальній та/або інформальній освіті

Вільний вибір навчальних дисциплін:

Положення про вільний вибір дисциплін

Порядок вільного вибору навчальних дисциплін для створення індивідуальної освітньої траєкторії

Каталог вибіркових дисциплін:

– перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:

дисципліни суспільно-гуманітарного профілю

дисципліни філологічного профілю

дисципліни спортивного, мистецького профілю

дисципліни психолого-педагогічного профілю

дисципліни фізико-математичного, природничого профілю

– другий (магістерський) рівень вищої освіти:

дисципліни суспільно-гуманітарного профілю

дисципліни філологічного профілю

дисципліни спортивного, мистецького профілю

дисципліни психолого-педагогічного профілю

дисципліни фізико-математичного, природничого профілю

Положення про апеляцію результатів підсумкового контролю

Положення про академічну свободу та академічну доброчесність

СТУДЕНТСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ (об’єднання, спортсекції)

Студентська рада університету

Спортивні секції

Студпрофком університету

НА ДОПОМОГУ СТУДЕНТАМ:

Санаторій-профілакторій

Психологічна служба

Юридична клініка «Аrtium De Lex»

Служба сприяння працевлаштуванню студентів і випускників

Рада молодих вчених

Інклюзивна освіта

Доступність університету

Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення під час навчання та відвідування ЦДПУ

СТУДЕНТСЬКА НАУКА

Студентські гуртки кафедри

Положення про студентські наукові гуртки та проблемні групи

СТИПЕНДІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

Положення про порядок призначення і виплати стипендії

Призначення стипендії здобувачів вищої освіти ЦДПУ ім.В.Винниченка

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ:

Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти

Положення про програму обміну студентами

Положення про конкурсний відбір студентів на навчання за програмою обміну

Обговорення проєкту освітньої програми

Моніторингові опитування та Моніторингові опитування (результати)

Корисні посилання для студентів

Організація та функціонування освітньо-наукового середовища на факультеті математики, природничих наук та технологій відбувається на засадах студентоцентризму, що відповідає Закону України «Про вищу освіту» та передбачає:

– заохочення здобувачів вищої освіти до ролі автономних і відповідальних суб’єктів освітнього процесу;

– створення освітнього середовища, орієнтованого на задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, зокрема надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії;

– побудову освітнього процесу на засадах взаємної поваги і партнерства між учасниками освітнього процесу.

З метою забезпечення зазначених аспектів студентам створюються умови до активної самореалізації у виховному і громадському житті університету, на факультеті існує широкий спектр спортивних секцій (https://www.cuspu.edu.ua/ua/sports-leisure) та наукових гуртків . Студенти є активними учасниками студентського самоврядування , до діяльності яких долучаються як на рівні керівних органів, так і на волонтерських засадах.

Кожен студент за потреби забезпечується місцем у гуртожитку .

фото 1

Науково-методичний семінар «Шкільний учитель нового покоління»
фото 2

Діяльність наукового гуртка «Концепції сучасного природознавства» фото 3Підсумки ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет–конференції: «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи» 

фото 4І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації» 

фото 5Всеукраїнський форум рад молодих учених

фото 6Всеукраїнський науково-методичний семінар на тему: «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції» 

фото 7III Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи» 

фото 8Звітна студентська наукова конференція

фото 9Переможців конкурсу студентських наукових робіт з географії.

фото 10XІІ Міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті» 

фото 11Професіонал-практик провів відкриту лекцію для студентів-географів 

фото 12Конференція з навчальної пропедевтичної практики з психології

фото 13 Фахівці КЗ «Кіровоградський обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді» провели для студентів-географів ЦДПУ імені Володимира Винниченка практичні заняття 

фото 14 Онлайн семінар «Особливості реалізації білінгвального підходу в освітньому процесі з фізики» 

фото 15Кафедра географії та геоекології ЦДПУ ім. В. Винниченка спільно із кафедрою географії та геопросторових наук державного університету штату Південна Дакота (місто Брукінз, США) провела міжнародний методичний семінар 

фото 16Студенти-природничники взяли участь у Всеукраїнському науково-методичному семінарі «Актуальні питання методики навчання фізики та астрономії в середній та вищій школі» 

фото 17 Онлайн-лекторій: д.пед.н., проф., дійсний член (академік ) НАПН України Михайло Тадейович Мартинюк лекція на тему «Теоретичні та практичні чинники становлення і розвитку системи підготовки учителів природничих наук в умовах реалізації Концепції Нової Української Школи»

фото 18Онлайн-лекторій: к.пед.н. Андрій Анатолійович Дробін лекція на тему «Нормативне забезпечення викладання фізики в основній та старшій школі»  

фото 19Онлайн-лекторій: к.хім.н., проф. Жолт Олександрович Кормош лекція на тему «Окисно-відновне титрування в аналітичній практиці» 

фото 20Онлайн-лекторій: д.пед.н., проф., дійсний член (академік ) НАПН України Ольга Григорівна Ярошенко лекція на тему «Навчання предметів природничої освітньої галузі на засадах компетентнісного підходу» 

фото 21Онлайн-лекторій: к.пед.н., доц. Галина Володимирівна Войтків лекція на тему «Дидактичний дизайн сучасного уроку фізики» 

фото 22Онлайн-лекторій: Тетяна В’ячеславівна Ціперко лекція на тему «Програмно-методичне забезпечення викладання шкільного курсу хімії (7-9 клас) в умовах модернізації національної системи освіти» 

фото 23 Геодезисти провели для студентів спеціальності Середня освіта (Географія) топографічну практику 

фото 24Український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок» 

фото 25 Підготовка до ЄВІ 

фото 26Адаптація студентів І курсу у ЗВО 

фото 27Лекція доктора хімічних наук Володимира Миколайовича Зайцева 

фото 28Адаптація студентів-першокурсників до умов навчання у ЦДПУ ім. В. Винниченка 

фото 29Географи ЦДПУ відвідали онлайн-лекцію професора славістики та євразійських студій Техаського університету в Остіні Стівена Сігела (Steven Seegel)  з теми  «Ukraine Mapped: Between History and Geopolitics» 

фото 57На кафедрі природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання відбувся захист курсових робіт з методики навчання природничих наук 

фото 30Студенти-природничники на фестивалі «Книговір» 

фото 31Х Фестиваль молодіжної книги «10 кРОКІВ з книгою» 

фото 32Відвідування відділу природи Кіровоградського обласного краєзнавчого музею 

фото 33Екскурсія до Державного підприємства «Чорноліське лісове господарство» 

фото 34Захід «Палітра моди 2019» 

фото 35День факультету 2019 

фото 36Виставка «Жінка у червоному» 

фото 37Цікаві й незабутні враження учнів від екскурсії до хімічних і біологічних лабораторій ЦДПУ ім. В. Винниченка 

фото 38Програма «Роман зі світлом» 

фото 39Вернісаж талантів 2021 

фото 40Спартакіада–2021 

фото 41День української писемності та мови 

фото 42Інтелектуальна онлайн-гра «Що? Де? Коли?» , Відеоконкурс «Моє студентське життя»

фото 43Кубок ректора з інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?» 

фото 44Студенти-географи відвідали музейно-меморіальний комплекс Сил спеціальних операцій України 

фото 45День Збройних сил 

фото 46Найкращий студентський блок 

фото 47Студенти-природничники обговорювали особливості педагогічних ситуацій з психологом 

фото 56 День вишиванки на факультеті 

фото 48Екологічна акція 

фото 49Еко-тренінг 

фото 50Екскурсія на ферму та сироварню «Лісова коза» 

фото 51Обговорення актуальних проблем екології в австрійській фаховій бібліотеці імені Бернхарда Штільфріда 

фото 52Волонтерська допомога на ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики 

фото 53Волонтерська акція, присвячена Дню Збройних Сил України 

фото 54 Відбірковий турнір з робототехніки «First Lego League» на Кіровоградщині 

фото 55Всеукраїнський тест «Цифрограм» на платформі «Дія. Цифрова освіта» 

Еко майстр. 4

Майстер-клас розпис еко-сумки

Зворотній зв'язок

Практична підготовка студентів є обов’язковим складником освітнього процесу, що забезпечується наскрізними і робочими програмами практик, регламентується Положенням про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка та здійснюється на оснащених відповідним чином базах практик. Практики є важливою частиною освітнього процесу, під час яких відбувається безпосереднє поєднання і реалізація теоретичних знань та практичних умінь з практичною діяльністю майбутнього вчителя в площині умов майбутньої професійної діяльності.

Метою практик є оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них на базі одержаних в університеті знань, умінь, навичок та інших компетенцій ключових компетентностей та професійних умінь і навичок для виявлення здатності до професійної діяльності через прийняття самостійних рішень під час виконання конкретної роботи в реальних польових, лабораторних чи виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання, вести наукові дослідження та творчо застосовувати отримані знання в практичній діяльності.

Підготовка вчителя природничих наук, фізики, хімії, біології, географії має на меті формування професійно-педагогічної компетентності – узагальненого особистісного утворення фахівця, що включає високий рівень його теоретико-методологічної, психолого-педагогічної, методичної і практичної підготовки і є критерієм становлення педагога-професіонала, шляхом опанування практичними знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання, здатністю до здійснення ефективної професійної діяльності вчителя.

Програми практик:

Спільними видами практик для студентів спеціальностей 014 (Середня освіта (Природничі науки), 014 Середня освіта (Хімія) та 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), Середня освіта (Географія) є:

  1. Пропедевтична з психології 
  2. Пропедевтична з педагогіки
  3. Пропедевтична з фаху
  4. Виробнича педагогічна практика у школі

Навчальні практики:

 Практична підготовка студентів за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Природничі науки)» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» передбачає наступні види практик:

 Практична підготовка студентів за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров’я людини)» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» передбачає наступні види практик:

 Практична підготовка студентів за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Географія та краєзнавчо-туристична робота)», «Середня освіта (Географія та Історія)», «Середня освіта (Географія та Мова і література (Англійська)» за  спеціальністю «Середня освіта (Географія)» передбачає наступні види практик:

 

Наукова діяльність кафедри природничих наук і методик їхнього навчаннязорієнтована на виконання викладачами кафедри наукових досліджень, співпрацю з партнерами, які займаються розв’язанням споріднених проблем, апробацію результатів досліджень на наукових конференціях і семінарах, підготовці науково-педагогічних кадрів у межах аспірантури, яка працює при кафедрі зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізика), опонуванні дисертацій на здобуття ступеня кандидата та доктора наук, участі у спеціалізованих вчених радах, членство в редакційних колегіях наукових видань, залучення до науково-дослідної роботи студентів тощо.

На кафедрі природничих наук і методик їхнього навчання працює 23 науково-педагогічних працівників: штатних працівників університету – 22, за внутрішнім суміщенням –1. З них 5 доктори педагогічних наук; 1 – доктор історичних наук; 1 – доктор географічних наук; 3 – кандидатів педагогічних наук; 1 – кандидат фізико-математичних наук; 5 – кандидатів географічних наук, 3 – кандидати хімічних наук; 3 – кандидати біологічних наук.

Наукові теми кафедри:

  • Теоретико-практичні основи використання імерсивних технологій у навчанні природничих дисциплін (реєстраційний номер 0123U100959), наук.кер. д.п.н., проф. Сальник І.В.
  • Цифровізація освітнього середовища та STEM-технології (0122U201725, наук. кер. д.пед.н., доц. Трифонова О.М.
  • Зміни ландшафтів центральної України та їх вплив на водні ресурси, наук.кер. к.геогр.наук, доц. Гелевера О.Ф.
  • Теоретичні і методичні основи навчання фізики, хімії, біології та природничих наук у закладах освіти
  • Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у педагогічних університетах
  • Хімічні дослідження і аналіз біотичних та абіотичних об’єктів і речовин з метою оцінки навколишнього середовища і теоретичного обґрунтування інтенсифікації реакцій та обмінних процесів їхнього практичного застосування

Спільні наукові теми з Лабораторією дидактики фізики, технологій і професійної освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка

Звіти з наукової роботи кафедри: 20222021202020192018 

Результати рейтингового оцінювання науково-педагогічних працівників: 2020-2021 н.р.2019-2020 н.р.2018-2019 н.р.

Співпраця з партнерами 

Публікації викладачів у періодичних виданнях, які включено до наукометричних баз, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection 

Наукові профілі викладачів кафедри

Конференції і семінари: 2020, 2022

Підготовка науково-педагогічних кадрів

Стажування

Участь у міжнародних проєктах

Члени оргкомітету, журі Всеукраїнських конкурсів, учнівських олімпіад:

  1. Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт 
  2. Всеукраїнські учнівські олімпіади і турніри знавчальних предметів у 2021-2022 навчальном уроці
  3. Обласний конкурс «Педагогічний кейс уроків дистанційного навчання і предметів природничо-математичної підготовки у закладах професійної (професійно-технічної) освіти» 

 Студентська наука

Кафедра природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання створена на факультеті математики, природничих наук та технологій 01 вересня 2021 року (відповідно до наказу ректора Центральноукраїнського державно педагогічного університету імені  Володимира Винниченка №118/1-ун від 10 серпня 2021 року про реорганізацію факультетів та кафедр університету з 01 вересня 2021 року об’єднано кафедру природничих наук та методики їхнього навчання та кафедру географії та геоекології у кафедру природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання).

 

1. Професорсько-викладацький склад кафедри

2. Спеціальності та освітні програми

3. Наукова робота кафедри

4. Абітурієнту

  

1. Професорсько-викладацький склад кафедри

  1. Сальник Ірина Володимирівна в.о. завідувача кафедри, доктор педагогічних наук, професор
  2. Дефорж Ганна Володимирівна доктор історичних наук, професор 
  3. Калініченко Надія Андріївна доктор педагогічних наук, професор 
  4. Кривульченко Анатолій Іванович доктор географічних наук, професор 
  5. Плющ Валентина Миколаївна доктор педагогічних наук, професор 
  6. Подопригора Наталія Володимирівна доктор педагогічних наук, професор 
  7. Трифонова Олена Михайлівна доктор педагогічних наук, доцент 
  8. Аркушина Ганна Феліксівна кандидат біологічних наук, доцент 
  9. Боброва Марія Сергіївна кандидат біологічних наук, доцент 
  10. Бохан Юлія Володимирівна кандидат хімічних наук, доцент 
  11. Терещенко Оксана Василівна кандидат хімічних наук, доцент 
  12. Клоц Євген Олександрович  кандидат хімічних наук, доцент 
  13. Форостовська Тетяна Олександрівна кандидат педагогічних наук, викладач 
  14. Волчанський Олег Володимирович кандидат фізико-математичних наук, доцент 
  15. Сірик Едуард Петрович кандидат педагогічних наук, доцент 
  16. Чінчой Олександр Олександрович кандидат педагогічних наук, доцент 
  17. Гелевера Ольга Федорівна кандидат географічних наук, доцент 
  18. Зарубіна Антоніна Володимирівна кандидат географічних наук, доцент 
  19. Маслова Наталія Миколаївна кандидат географічних наук, ст. викладач
  20. Мирза-Сіденко Валентина Миколаївна кандидат біологічних наук, доцент 
  21. Онойко Юрій Юрійович кандидат географічних наук, доцент 
  22. Семенюк Лариса Леонтіївна кандидат географічних наук, доцент 
  23. Сільченко Юлія Юріївна кандидат географічних наук, доцент

 

2. Cпеціальності та освітні програми

 

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:

Другий (магістерський) рівень вищої освіти:

Ми надаємо найкращі умови для навчання, тому у 2020 році успішно пройшли акредитацію освітніх програм: 014 Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота та 014 Середня освіта (Природничі науки)  другого (магістерського) рівня вищої освіти; освітньої програми 014 Середня освіта (Хімія та Біологія)  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Заняття студентів проводяться в оснащених на сучасному рівні мультимедійних лекційних аудиторіях, кабінетах та лабораторіях 

 

3. Наукова робота кафедри

 

Наукова діяльність кафедри природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчаннязорієнтована на виконання викладачами кафедри наукових досліджень, співпрацю з партнерами, які займаються розв’язанням споріднених проблем, апробацію результатів досліджень на наукових конференціях і семінарах, підготовці науково-педагогічних кадрів, залучення до науково-дослідної роботи студентів

Наукові теми кафедри:

  • Актуальні географічні проблеми Центральної та Південної України
  • Теоретичні і методичні основи навчання фізики, хімії, біології та природничих наук у закладах освіти
  • Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін у педагогічних університетах
  • Хімічні дослідження і аналіз біотичних та абіотичних об’єктів і речовин з метою оцінки навколишнього середовища і теоретичного обґрунтування інтенсифікації реакцій та обмінних процесів їхнього практичного застосування

 

4. Абітурієнту

 

 Запрошуємо Вас на навчання за спеціальностями: