Амбіції і бажання Ілона Маска здійснили революцію, в першу чергу, нашого бачення і свідомості. Він хоче змінити світ і більше того – вже його змінює!

Історія вивчення мікроорганізмів почалася більш ніж триста років тому – коли Антоні ван Левенгук вперше їх описав у своїй праці «Спостереження містера ван Левенгука…»

У березні 1853 року перед аптекою «Під золотою зіркою» у Львові зібрався натовп. Розійшлася звістка, що аптека освітлена якимось струменевим, небаченим чином.

Стаття присвячена закоханій парі вчених – П’єру і Марії Кюрі –які відкрили світові такі поняття як радіація та радіоактивність.

Брати Люм’єр – неабиякі постаті для сучасного кінематографа та фотографії. Саме їм ми можемо завдячувати тим, що сьогодні ми можемо знімати та переглядати кіно.

До 1903 року люди казали – якщо б Господь хотів, щоб люди літали, він би дав їм крила. Коли Вілбур та Орвіл вперше піднялися у небо, всі повірили, що для людини і справді немає меж.

 Сучасній людині важко уявити світ без електронно-обчислювальних машин (ЕОМ) або комп’ютерів. Вони стали невід’ємною частиною нашого життя. Комп’ютери всюди: в будинках, офісах, заводах і навіть автомобілях. Ми їх використовуємо як для дріб’язкових завдань, наприклад, подивитися погоду чи курс валюти, так і для серйозних – аналіз величезних об’ємів інформації, 3D-моделювання, прогнозування різних подій, декодування інформації. У наш час будь-який бажаючий, у відповідності зі своїми запитами, може зібрати в себе на робочому столі повноцінний обчислювальний центр. Але так було, звичайно, не завжди і більшість з нас навіть не замислюється, наскільки історія розвитку комп’ютерної техніки багатогранна і багата історичними датами.

Багато століть назад люди хотіли мати пристосування, які допомагали б їм вирішувати різноманітні завдання. Багато із цих завдань вирішувалися послідовним виконанням деяких рутинних дій, або, як прийнято говорити зараз, виконанням алгоритму. Виникнення і розвиток комп’ютера почався зі спроби винайти пристрій, здатний реалізувати найпростіші із цих алгоритмів (додавання й віднімання чисел). І менше ніж за сторіччя примітивна, величезних розмірів ЕОМ еволюціонувала в надпотужний, компактний, і можна навіть сказати, розумний комп’ютер. Хоча це ще далеко не кінцева точка розвитку комп’ютерних технологій.

В кінці XX століття сформувався практичний інтерес до проблеми створення механізмів, які забезпечують прямий зв'язок мозку людини з зовнішніми пристроями, і був пов'язаний, перш за все, з бажанням допомогти хворим, що повністю втратили звичайні канали зв'язку із зовнішнім світом, але володіють свідомістю та зберегли інтелект.

Замість вступу. Серед багатьох дивовижних винаходів, зроблених в XIX столітті, далеко не останнє місце займає фотографія - мистецтво, що дозволило робити миттєве зображення будь-якого предмета або ландшафту.

Про «вічний двигун», «вічний рух» часто говорять і в прямому, і в переносному сенсі слова, але не всі розуміють, що, власне, треба розуміти під цим виразом.

Милуючись грацією героїв Assassin's Creed або рухами Натана Дрейка з Uncharted, мало хто замислюється про те, що кожен рух героїв на екрані – результат праці сотень людей.

Наведена робота виконана студенткою нашого факультету спеціальності Фізика Ольгою Єкименковою. З результатом 79,46 бала вона увійшла до першої сотні стипендіатів програми «Завтра.UA», ставши переможцем всеукраїнського конкурсу 2016 року.

Комп’ютерна графіка нині стала невід’ємною частиною майже будь-якої галузі людської діяльності. Навіть не беручи до уваги кінематограф та мультиплікацію, можна пригадати безліч напрямків використання графіки: в медицині використовується для моделювання протезів та для полегшення операцій, в будівництві та конструюванні для побудови правильних об’ємних моделей, при проектуванні мостів, літаків, автомобілів тощо, історики використовують комп’ютерну графіку для відновлення подій.

Сьогодні складно уявити собі роботу з персональним комп’ютером без звичного кожному з нас пристрою – мишки.І вона має свою історію, як і будь-який винахід. 48 років пройшло з того моменту, коли публіка вперше побачила цей пристрій. Цей винахід змінив підхід до використання комп’ютерів, дозволив розширити його функціональність[1].

Аналітична машина, спроектована видатним англійським математиком і винахідником  Чарльзом Беббіджем, зайняла найбільш вагоме місце в історії розвитку засобів обчислювальної техніки. При її проектуванні в 1836-1848 роках Беббідж фактично вказав напрям усьому подальшому  розвитку  електронно-обчислювальних  машин  (далі – ЕОМ).

Досить нещодавно думки про те, що на домашньому принтері можна буде роздрукувати будь-що, були із області фантастики. Але на сьогодні мрії фантастів починають набувати споживчої реальності. 3D-принтери виходять на масовий ринок і сьогодні такий «домашній міні-завод» може придбати чи не кожен.

Економічне зростання – це основний показник розвитку і добробуту будь-якої країни. Він є однією з головних макроекономічних цілей, досягнення якої зумовлене необхідністю випереджаючого зростання національного доходу порівняно зі зростанням чисельності населення для підвищення рівня життя в країні.

У сучасному світі бурхливий розвиток інформаційних технологій породжує зростання інтересу до віртуальної реальності.

Одним із найпростіших обчислювальних пристроїв вважається калькулятор. Латинське слово calculator – «лічильник, рахівник» походить від дієслова calculo – «вважаю, підраховую», який в свою чергу походить від слова calculus – «камінчик» (камінці використовувалися для рахунку); calculus є зменшувальним відcalx – «вапно».

Теорія ігор – це розділ прикладної математики, який використовується в соціальних науках (найчастіше в економіці), біології, політичних науках, комп'ютерних науках (для штучного інтелекту) і філософії.

З'явилася теорія ігор як наука порівняно недавно. Її початок було закладено разом з виникненням такої дисципліни, як теорія ймовірностей в 17 столітті. Але майже 300 років її основи ніяк не розвивалися.