№з/п

ПІП викладача

Наук. ступінь, вчене звання, посада

Посилання на профілі

1

Сальник Ірина Володимирівна

в.о.зав.кафедри, д.п.н., професор

https://orcid.org/0000-0003-1117-9862

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&authuser=1&user=BbQOSaEAAAAJ

https://www.webofscience.com/wos/author/record/HPE-0244-2023

2

Аркушина Ганна Феліксівна

к.біол.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-5261-7315

https://scholar.google.com.ua/citations?user=UG2ANlIAAAAJ&hl=uk&oi=sra

3

Боброва Марія Сергіївна

к.біол.наук, доцент, доцент

https://scholar.google.com.ua/citations?user=KINb3zgAAAAJ&hl=uk

4

Бохан Юлія Володимирівна

к.хім.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-9612-7780

https://scholar.google.com/citations?user=bhS6HJYAAAAJ&hl=en

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6603273935

5

Волчанський Олег Володимирович

к.ф-м.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-9560-6595

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=JFjm8RUAAAAJ

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212571579&eid=2-s2.0-85077129608

6

Гелевера Ольга Федорівна

к.геогр.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-1582-9714

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=uJQXzyMAAAAJ

7

Дефорж Ганна Володимирівна

д.іст.н., професор, професор

https://orcid.org/0000-0002-1114-3205

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=5FsotJUAAAAJ

8

Зарубіна Антоніна Володимирівна

к.геогр.наук, доцент, ст.викл.

https://orcid.org/0000-0002-1457-9485

https://scholar.google.com/citations?user=RLxdt3oAAAAJ&hl=en

9

Калініченко Надія Андріївна

д.п.н., професор, професор

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=UfUKrkEAAAAJ

10

Кривульченко Анатолій Іванович

д.геогр.н., професор, професор

 

11

Маслова Наталія Миколаївна

к.геогр.наук, доцент, ст.викл.

https://orcid.org/0000-0002-2637-9755

https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=b5wVEbkAAAAJ

12

Мирза-Сиденко Валентина Миколаївна

к.біол.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0001-8695-9789

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=OV4jxBYAAAAJ

13

Онойко Юрій Юрійович

к.геогр.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-3311-7200

https://scholar.google.com.ua/citations?user=La6AO3wAAAAJ&hl=ru

14

Плющ Валентина Миколаївна

д.п.н., професор, доцент

https://orcid.org/0000-0002-8099-1566https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=1QNa72oAAAAJ

15

Подопригора Наталія Володимирівна

д.п.н., професор, професор

https://orcid.org/0000-0002-4092-8730

https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=LO9mC0cAAAAJ

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?origin=AuthorProfile&authorId=57208404495&zone=

16

Семенюк Лариса Леонтіївна

к.геогр.наук, доцент, доцент

https://scholar.google.com/citations?user=iEVhTqEAAAAJ&hl=en&oi=sra

17

Сірик Едуард Петрович

к.п.н., доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-9201-2943

https://scholar.google.com/citations?user=tz977AMAAAAJ&hl=en&oi=sra

18

Терещенко Оксана Василівна

к.хім.наук, доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0003-4643-5627

https://scholar.google.com/citations?user=cNJH-5cAAAAJ&hl=en&oi=sra

19

Трифонова Олена Михайлівна

д.п.н., професор, доцент

https://orcid.org/0000-0002-6146-9844

https://scholar.google.com/citations?user=5Bvgn_UAAAAJ&hl=en&oi=sra

20

Форостовська Тетяна Олександрівна

к.п.н., доцент, викладач

https://orcid.org/0000-0001-9353-4017

https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=RRQGZVAAAAAJ

21

Чінчой Олександр Олександрович

к.п.н., доцент, доцент

https://orcid.org/0000-0002-2572-1416

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&authuser=1&user=dnO9FoMAAAAJ

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи впровадження європейського досвіду диверсифікації сільського туризму в Україні  на засадах креативності та збалансованості», 13-14 жовтня 2022 р. м. Запоріжжя, Запорізький державний університет.

Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології: ІІ Міжнародна наукова конференція (Луцьк, 1-3 червня 2022 року). Волинський національний університет імені Лесі Українки

Modernizationofscienceanditsinfluenceonglobalprocesses: collectionofscientificpapers «SCIENTIA» withProceedingsofthe II InternationalScientificandTheoreticalConference, October 21, 2022. Bern, SwissConfederation

ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Anintegratedapproachtosciencemodernization: methods, modelsandmultidisciplinarity», 29 квітня 2022 року. ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «InternationalCentreCorporativeManagement» (Відень, Австрія)

V Міжнародна (ХV Українська) наукова конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Хімічні проблеми сьогодення». Вінниця. 22-24 березня. 2022

Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2), May 6, 2022. Vilnius, Republic of Lithuania

Всеукраїнська науково-практична конференція «ХVМенделєєвські читання». Полтава. 2 березня. 2022 р.

Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті. VIIІ Всеукраїнська наук.-практ. інтернет конф., 25 листопада 2022 р. Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини.

ІІІ Міжнародна студентська конференція «Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки». М. Біла Церква, Україна, 7 жовтня 2022 р.

ІІ Міжнародна студентська конференція «Концепт науки XXI: стратегії, методи та наукові інструменти». м. Черкаси, 21 жовтня, 2022 рік.

IIІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Сучасний стан та перспективи розвитку природничих дисциплін в медичній освіті». м. Кропивницький, 18 березня 2022 р.

VII Міжнародна науково-практична конференція «Розбудова інноваційних економіки, менеджменту та освіти в умовах нової соціальної реальності». 26 травня 2022 року. МАУП. Київ.

XІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-інтернет конференція «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті», 22-28  червня 2022 р., м. Кропивницький

21-ї Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні питання історії науки і техніки», 6-8 жовтня 2022 р., м. Київ.

Міжнародна науково-практична конференція «Філософські аспекти професійної освіти». 17 листопада 2022 рік. Херсонський державний аграрно-економічний університет.

І Міжнародна науково-практичнаІнтернет-конференція «Професійна діяльність вчителів: проблеми та стратегії». 28 листопада 2022 року. Кропивницький

Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи. ІV Міжнародна науково-практична конференція (м. Суми, 28 жовтня 2022 р.).Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка

Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу. Міжнародна конференція. м. Київ,  04 листопада 2022 р. Інститут педагогіки НАПН України

7-й Міжнародний молодіжний конгрес «Сталий розвиток: захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування», 10-11 лютого 2022 року, Львів.

VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України», 16-17 червня 2022 року, Кропивницький.

Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан ґрунтового покриву України в умовах збройної агресії російської федерації», 20 жовтня 2022 року, Харків.

The ХХII InternationalScientificandPracticalConference «Multidisciplinaryacademicresearch, innovationandresults», June 07 – 10, 2022, Prague, CzechRepublic.

Internationalscientificinnovationsinhumanlife.Proceedingsofthe 12th Internationalscientificandpracticalconference. CognumPublishingHouse. Manchester, UnitedKingdom. 2022

The ХХI InternationalScientificandPracticalConference «Actualprioritiesofmodernscience, educationandpractice», May 31 – 03 June, 2022, Paris, France.

Modernscience: innovationsandprospects. Proceedingsofthe 9th Internationalscientificandpracticalconference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2022.

Innovationsandprospectsofworldscience. Proceedingsofthe 9th Internationalscientificandpracticalconference. PerfectPublishing. Vancouver, Canada. 2022

Інформаційні технології в професійній діяльності. XV Всеукраїнська науково-практична конференція, 1 листопада 2022, м.Рівне. РДГУ.

Інноваційні тренди в освіті та науці: від теорії до практики. Міжнародна науково-практична конференція. м. Київ, 16 листопада 2022. Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Актуальні питання вдосконалення судово-експертної та правоохоронної діяльності: Міжнародна науково-практична конференція (м. Кропивницький, 24 червня 2022 р.).

Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи. ІІІ Міжнарода науково-практична конференція, Глухів, 21 жовтня 2022 р. Глухівський НПУ ім. О. Довженка

VI Міжнародна науково-практична конференція “Інформаційні технології в освіті, науці й техніці” (ІТОНТ-2022), Черкаси, 23-25 червня 2022 р. ЧДТУ

«Імерсивні технології в освіті». ІІ науково-практична конференція з міжнародною участю,22 вересня 2022 року, м. Київ, Інститут цифровізації освіти НАПН України

V Міжнародна науково-практична конференція «Екологічні проблеми навколишнього середовища та раціонального природокористування в контексті сталого розвитку» 27–28 жовтня 2022, Херсон.

Підготовка майбутніх вчителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи: міжнародна наук.-практична конференція, 26-77 травня 2022р. Тернопіль.

 

2021 рік

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Географія)

  1. Берненко А.Ф., Гелевера О.Ф. Досвід впровадження STEM-освіти в навчання географії.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021, С. 120–
  2. Безверхий І.О., Гелевера О.Ф. Особливості використання сільськогосподарських земель Устинівського району Кіровоградської області.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 114–
  3. Чухнов І.М., Семенюк Л.Л. Суспільно-географічні особливості розвитку та розміщення авіабудування в Україні.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 111–
  4. Мирза-Сіденко В.М., Троцький М. До питання щодо функціонального зонування території РЛП «Світловодський» (Кіровоградська область)  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.100–104
  5. Волощук М.В., Вовк В.М. Вивчення поширення радону на території Кіровоградської області з використанням Гіс-технології  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 104–109
  6. Майстренко Р.С., Маслова Н.М. Дитяча смертність в світі та Україні: причини та територіальні відмінності.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 117–
  7. Стасенко К.Р., Онойко Ю.Ю. Переваги та недоліки тестового контролю в освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021С. 39-41.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Природничі науки)

  1. Бохан Ю.В., Буднікова С. Порівняльна оцінка якості шампунів для волос на торгівельному ринку косметичних товарів Кіровоградщини. (15).pdf?sequence=1&isAllowed=y Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 вересня 2021 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2021. С.36–39
  2. Трифонова О.М., Канчук У.І., Садовий М.І. Створення власної сонячної панелі як альтернативного джерела енергії. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 57–62.
  3. Трифонова О.М., Коврига Д.Ю. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизм Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67.
  4. Плющ В.М. Лєвша Л.І. Поняття цифрової грамотності учнів у науково-педагогічній літературі.  Теоретичні та практичні аспекти формування сучасних педагогічних технологій: матер. наук.-практ. конф. 12-13 лютого 2021 р. Київ, С. 91–95.
  5. Плющ В.М. Начоса Н.М., Використання ментальних карт в освітньому процесі. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 36–39.
  6. Плющ В.М. ,Колісник А.М. Проблема якості шкільного підручника з хімії: теоретичний аспект.Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
  7. Плющ В.М., Лєвша Л.І. Формування цифрової компетентності учнів засобами он-лайн сервісівСтратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
  8. Трифонова О.М., Самойленко Ю.О. Інформаційно-цифрові технології та їхня роль при навчанні природничих наук. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 36–39.
  9. Трифонова О.М., Дудченко О.О., Садовий М.І. Методика використання смартфонів при навчанні природничих наук. Актуальні проблеми розвитку творчої особистості майбутнього педагога в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору: матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 27–29 жовтня 2021 р. Глухів. С. 113–116.
  10. Тихонова А.С. ,Подопригора Н.В. Застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні природничих дисциплін. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 53–55.
  11. Ляшок К.А. ,Подопригора Н.В. Активізація пізнавального інтересу учнів старшої школи у вивченні природничих наук.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 51–53.
  12. Подопригора Н.В. , Гулай О.В. Вивчення гальванотаксису в інтегрованому курсі «природничі науки»Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в Україні: всеукр. наук.-практ. конф., 16–17 вер. 2021р. : збірник матеріалів. Херсон, 2021. С. 44–47.
  13. Ляшок К.А.,Подопригора Н.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами ігрових технологій при вивчені природничих наук. Студентський науковий вісник. Кропивницький, 2021. Вип. 24. С.185–188.
  14. Плющ В.М., Вербовіцька Наталія Формування навичок самоосвітньої діяльності учнів в курсі природничих наук старшої школи.  Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.
  15. Плющ В.М.,Дудченко Олена, Йорж Аліна. Фізіологічна та біохімічна дія кофеїну на живі організми (теоретичний аспект).  Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Хімія)

  1. Терещенко О.В., Драган Р. О. Моніторинг фізико-хімічних показників якості меду. Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В. Винниченка. №8. 2021.
  2. Пасенко А.М., Терещенко О.В. Використання віртуальних хімічних лабораторій для підвищення ефективності вивчення хімії. f Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.41–44
  3. Форостовська Т.О., Чуйко П.І. Дослідження адсорбції оцтової кислоти ентеросорбентами із розчинів. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 136–139
  4. Форостовська Т.О., Чуйко П.І., Технологія веб-квест на уроках хімії.  Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2021. Р. 97–

Двічі у 2019 та 2015 роках студенти спеціальності 014 Середня освіта «Географія» під керівництвом доцента Гелевери О. Ф. відвідували Німеччину за програмою «Групові поїздки студентів до Німеччини» (Studienreisen). Німецька служба академічних обмінів DAAD – це найбільша німецька громадська організація з підтримки академічних обмінів.

Короткий план поїздки до Німеччини

(13.10.2019 до 25.10.2019)

  • Трансфер Львів-Краків-Вроцлав-Еізенгюттенштадт
  • Еізенгюттенштадт (Eisen-hüttenstadt) Відвідини металургійного комбінату „ArcelorMittalEisenhüttenstadtGmbH“(лекція, фахова екскурсія виробничими цехами)
  • Nochten відвідини буровугільного кар’єру Нохтен(Лужиця)
  • Берлін Заходи на Географічному факультеті Гумбольд-Університету у Берліні (лекції, семінар, зустрічі зі студентами) (Humboldt-Universität zu Berlin. GeographischesInstitut).
  • Екскурсія Берліном (в т.ч. Бранденбурзькі ворота, Рейхстаг…)
  • Потсдам Заходи на Географічному факультеті Потсдамського університету (лекції, семінар, дискусії, зустрічі зі студентами). Відвідини парку Сан-Суссі
  • Галлє Заходи на Географічному факультеті університету у Галлєта у міжнародному відділі (лекції, семінар, дискусії, зустрічі зі студентами).
  • Лейпциг Відвідини Ляйбніц Інституту країнознавства. Фахова дискусія на тему «Транспортна мережа Лейпцігу» Лейпцизька ярмарка (історія, лекція, екскурсія).
  • Мейсен Відвідини міста порцеляни – Мейсен.
  • Регенсбург Фахова екскурсія портом у Регензбургу. Прийом у міській раді (відділ економіки) та представлення концепції розвитку центру міста.
  • Бамберг Заходи на Географічному факультеті університету у Бамберзі та у міжнародному відділі (лекції, семінар, дискусії, зустрічі зі студентами).
  • Байрот Заходи у Інституті Географії факультеті Байротського університету (лекції, семінар, дискусії, зустрічі зі студентами).
  • Трансфер через Прагу до України.

263705289 351173P 20191015 153447Університет Гумбольдтазображення viber 2019 10 31 19 36 31зображення viber 2019 10 31 19 57 56зображення viber 2019 10 31 19 58 05зображення viber 2019 10 31 19 58 23зображення viber 2019 10 31 19 58 29мюнхен3

Практика проводиться у два етапи: фізико-географічна - у кінці шостого семестру (2 тижні, 90 годин, 3 кредити ЄКТС) та суспільно-географічна - у сьомому семестрі (1 тиждень, 45 годин, 1,5 кредити). Загальна тривалість – три тижні (135 годин, 4,5 кредити).

Практика проходить на території Кіровоградської, Миколаївської, Херсонської та Дніпропетровської областей. Під час такої практики студенти мають можливість:

  • оглянути міста: Миколаїв, Херсон, Гола Пристань, Олешки, Скадовськ, Генічеськ, Берислав, Кривий Ріг ;
  • побувати в одному з найбільших піщаних масивів Європи «Олешківських пісках», цілинних степах Асканії-Нова, рожевому Лемурійському озері, "Херсонських горах";
  • дослідити особливості Чорного та Азовського морів;
  • відвідати музеї, заповідні території, історичні місця та пам'ятки;
  • ознайомитися з діяльністю Херсонського та Криворізького університетів, прослухати лекції провідних фахівців про особливості регіону;
  • оглянути провідні підприємства: Арселор-Міттал (Криворіжсталь), Миколаївський глиноземний завод, філії ТОВ НІБУЛОН та багато інших визначних місць півдня України.

Регіоном проведення першого етапу практики  є територія Причорномор’я і Нижнього Подніпров’я. На першому етапі метою практики є закріплення теоретичних знань, набутих студентами під час занять в аудиторіях при вивченні курсу «Фізична географія України», «Суспільна географія України», ознайомлення з природними об’єктами і процесами Причорномор’я, формування компетентності щодо проведення польових географічних досліджень. Основною метою практики є ознайомлення з фізико-географічними особливостями, різноманіттям ландшафтних комплексів України, різних типів населених пунктів, промислових та сільськогосподарських підприємств та підприємств невиробничої сфери на прикладі території Півдня України у межах Миколаївської, Херсонської та Дніпропетровської областей.

Суспільно-географічна практика проводиться для студентів четвертого курсу впродовж сьомого семестру. Районом проведення практики є територія Центральної України переважно у межах Кіровоградської області.

Метою суспільно-географічної практикиє закріплення й поглиблення студентами знань, одержаних під час аудиторних занять у процесі вивчення суспільно-географічних дисциплін, ознайомлення студентів з суспільно-географічним комплексом території; набуття навичок дослідження населеного пункту, окремого підприємства, виробничої і соціальної інфраструктури, транспортного комплексів, геополітичної, геоекономічної ситуації, проблем території; оволодіння методикою польових суспільно-географічних досліджень та камерального опрацювання зібраного матеріалу; ознайомлення з просторовою організацією мікрорайонів м. Кропивницького.

Основні завдання практики:

  • набуття студентами професійних якостей майбутнього фахівця відповідно до ОПП спеціальності;
  • оволодіння навичками проведення польових географічних досліджень;
  • сформувати навички камеральної обробки результатів власних і групових спостережень і вимірювань;
  • оволодіння вміннями і навичками аналізу причинно-наслідкових зв’язків природних явищ і процесів, самостійної роботи під час польових географічних досліджень;

сформувати вміння узагальнювати результати досліджень, роботи у групі при підготовці звіту та публічного захисту результатів практики.

Фото1Фото 2Фото3Фото 4Фото 5Фото 6Фото 7467практика географія 9практика географія 11практика географія 14

Навчання в докторантурі:

  1. Навчальний заклад: Український державний хіміко-технологічний університет.

Клоц Євген Олександрович – за спеціальністю 102 Хімія.

Тема дисертації:«Гімінальні системи O-N-X (X=O, N, Cl, Br, S). Синтез, встановлення будови та хімічні властивості» на здобуття наукового ступеня доктора хімічних наук зі спеціальності 102 Хімія.

Науковий консультант – д.х.н., професор Штамбург Василь Георгійович.

 Навчання в аспірантурі:

  1. Вергун Ігор Вячеславович – за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Білінгвальний підхід до методики навчання фізики в старшій школі" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – к.пед.н., доцент Трифонова Олена Михайлівна

Прогноз захисту дисертації –  2023 рік

  1. Бевз Анна Володимирівна – за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Професійне спрямування навчання фізики та астрономії майбутніх фахівців інженерної механіки у закладах фахової передвищої освіти" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Садовий Микола Ілліч

Прогноз захисту дисертації –  2023 рік

  1. Шаповалов Владислав Ігорович - за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Методика вивчення властивостей рідких кристалів у курсі фізики основної школи" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Сальник Ірина Володимирівна

Прогноз захисту дисертації –  2024 рік

  1. Довгополий Олександр Сергійович - за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Науково-методичні основи розробки та використання спектрофотометра для астрономічних досліджень у сучасній середній школі" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Сальник Ірина Володимирівна

Прогноз захисту дисертації –  2024 рік

  1. Харченко Євген Сергійович - за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Співвідношення віртуального та реального у вивченні молекулярно-кінетичної теорії будови речовини в старшій школі" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Сальник Ірина Володимирівна

Прогноз захисту дисертації –  2024 рік

  1. Фоменко Олена Володимирівна - за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Методика запровадження імерсивних технологій у навчанні фізики студентів медичних закладів фахової передвищої освіти" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Сальник Ірина Володимирівна

Прогноз захисту дисертації –  2025 рік

  1. Чередник Діана Степанівна - за спеціальністю 014 "Середня освіта (Фізика)"

Тема дисертації: "Розвиток ключових компетентностей учнів у природничих науках і технологіях засобами навчання фізики в умовах цифровізації освіти" на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальностей 014 "Середня освіта (Фізика)"

Науковий керівник – д.пед.н., професор Подопригора Наталія Володимирівна

Прогноз захисту дисертації –  2026 рік

 

Відповідно до наказу ректора Центральноукраїнського державно педагогічногоуніверситетуімені  Володимира Винниченка №118/1-ун від 10 серпня 2021 року про реорганізаціюфакультетів та кафедр університету з 01 вересня 2021 року об’єднано кафедру природничих наук та методики їхньогонавчання та кафедру географії та геоекології у кафедру природничих наук, хімії, географії та методик їхньогонавчання.

Студентська наука кафедри географії та геоекології кафедри географії та геоекології

Студентська наука кафедри природничих наук та методик їхнього навчання природничих наук та методик їхнього навчання природничих наук та методик їхнього навчання

  1. Гуртки кафедри природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчанняприродничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання

Положення про студентські наукові гуртки та проблемні групи Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка 

  1. Публікації студентів 2021 р.  
  1. Програми звітних студентський наукових конференцій ЦДПУ ім. В. Винниченка:

 2020 – 2021н.р. 

  1. Переможці Всеукраїнських студентських наукових конкурсів та олімпіад:

2021

  1. Волощук Максим Вікторовичдиплом І ступеня за перемогу в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі знань «Географія»за перемогу в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі знань «Географія», Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка,16 квітня 2021 року, Полтава.

Науковий керівник – кандидат геолого-мінералогічних наук, доцент кафедри географії та геоекології ЦДПУ ім.В.Винниченка Вовк Валентин Михайлович.

  1. Лєвша Лілія Ігорівнадиплом ІІІ ступеня за перемогу в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі знань, спеціальності «Методика навчання природничо-математичних дисциплін» (Методика навчання природничих наук), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 21-22 квітня 2021 року, Умань.

Науковий керівник– доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, в.о. декана природничо-географічного факультету Плющ Валентина Миколаївна.

Перелік студентських наукових гуртків та проблемних груп

  1. Тема: «Розв’язування оліміадних задач з фізики»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Подопригора Наталія Володимирівна

  1. Тема: «Концепції сучасного природознавства»

План роботи: 2021-2022н.р.

Викладач: Трифонова Олена Михайлівна

  1. Тема: «Дидактика природничих наук»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Садовий Микола Ілліч  

  1. Тема: «Сучасні технології навчання хімії»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Форостовська Тетяна Олександрівна

  1. Тема: «Аналітичний контроль об’єктів навколишнього середовища»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Терещенко Оксана Василівна

  1. Тема: «Геоекологічні проблеми Центральної України»

План роботи: 2021-2022н.р.

Викладач: Гелевера Ольга Федорівна

  1. Тема: «Геодемографічні та етноконфесійні процеси в Україні та Кіровоградській області»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Маслова Наталія Миколаївна

  1. Тема: «Проблеми та перспективи розвитку сфери послуг»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Зарубіна Антоніна Володимирівна

  1. Тема: «Природно-заповідні території»

План роботи: 2021-2022н.р. 

Викладач: Мирза-Сіденко Валентина Миколаївна

Клоц Євген Олександрович

  1. Shtamburg V, Shtamburg V, Klots E, Anishchenko A, Mazepa A, Kravchenko S.Nucleophilic substitution in N-alkoxy-nchlorocarbamates as a way to N-alkoxy-N’,N’,N’trimethylhydrazinium chlorides.European Chemical Bulletin. (2020), 9(1), 28-32. DOI: 10.17628/ecb.2020.9.28-32. (Scopus).
  2. Shtamburg V, Shtamburg V, Anishchenko A, Kravchenko S, Mazepa AKlots E. Decarbamoylation of N-alkoxy-N-(4-dimethylaminopyridin-1-ium-1-yl)urea chlorides in dimethylsulfoxide as a route to 1-alkoxyamino-4-dimethylaminopyridinium chloridesEuropean Chemical Bulletin. (2018), 7(9), 267-271. DOI: 10.17628/ecb.2018.7.267-271. (Scopus).
  3. Shtamburg V., Zubatyuk R., Shtamburg V., Kravchenko S., Uspensky B., Klots E., Mazepa A. 1,8-Bis(9'-carbazolyl)-3,6-dioxaoctane: Synthesis a n D structureVoprosy Khimii i Khimicheskoi Tekhnologii. (2015), 2015(4), 42-46. ISSN: 24137987. (Scopus). 
  4. Shtamburg V., Shtamburg V., Anishchenko A., Zubatyuk R., Mazepa A., Klotz E., Kravchenko S., Kostyanovsky R. Single-stage synthesis of 3-hydroxy- and 3-alkoxy-5-arylimidazolidine-2,4-diones by reaction of arylglyoxal hydrates with N-hydroxy- and N-alkoxyureasChemistry of Heterocyclic Compounds. (2015), 51(6), 553-559. DOI: 10.1007/s10593-015-1735-0. (Scopus).
  5. Shtamburg V., Klots E., Gerasimenko M., Shishkin O, Zubatyuk R., Kostyanovsky R. N, 3-Dimethyl-3-(perhydro-1,3,2-dioxazepin-2-yl) butanamide: Synthesis and crystal structureMendeleev Communications.(2011), 21(6,) 349-350. DOI: 1016/j.mencom.2011.11.020. (Scopus).
  6. Shtamburg V., Shishkin O., Zubatyuk R., Kravchenko S., Tsygankov A., Mazepa A., Klots E., Kostyanovsky R. N-Chloro-N-alkoxyureas: Synthesis, structure and propertiesMendeleev Communications.(2006), 16(6), 323-325. DOI: 1070/MC2006v016n06ABEH002382. (Scopus).
  7. Shtamburg V., Tsygankov A., Klots E/. Fedyanin I., Lyssenko K., Kostyanovsky R. N,N-Dimethoxy-N-tert-alkylamines: New synthesis methods and the crystal structure of the precursorMendeleev Communications.(2006), 16(2), 84-85. DOI: 1070/MC2006v016n02ABEH002222. (Scopus).
  8. Shishkin O., Zubatyuk R., Shtamburg V., Tsygankov A., Klots E., Mazepa A., Kostyanovsky R. Pyramidal amide nitrogen in N-acyloxy-N-alkoxyureas and N-acyloxy-N-alkoxycarbamates. Mendeleev Communications. (2006), 16(4), 222-223. DOI: 1070/MC2006v016n04ABEH002195. (Scopus).
  9. Shtamburg V., Tsygankov A., Klots E., Kostyanovsky R. Acyloxy group exchange in N-acyloxy-N-alkoxyamidesMendeleev Communications. (2004), 14(5), 208-210. DOI: 1070/MC2004v014n05ABEH001908. (Scopus).
  10. Shtamburg V., Klots E., Pleshkova A., Avramenko V., Ivonin S., Tsygankov A., Kostyanovsky R. Geminal systems 50. Synthesis and alcoholysis of N-acyloxy-N-alkoxy derivatives of ureas, carbamates, and benzamidesRussian Chemical Bulletin. (2003), 52(10), 2251-2260. DOI: 1023/B:RUCB.0000011887.40529.b0.(Scopus).
  11. Shtamburg V., Klots E., Serdyuk V., Pleshkova A., Ivonin S. Preparation and alcoholysis of N-alkoxy-N-acyloxyureas. Ukrainskij Khimicheskij Zhurnal. (2002), 68(7-8), 49-55. ISSN: 00416045. (Scopus).

Трифонова Олена Михайлівна

  1. Filimonikhin, I. Filimonikhina, V. Pirogov, S. Rahulin, M. Sadovyi, G. Strautmanis, O. Tryfonova, M. Yakymenko Establishing conditions for the occurrence of dynamic auto-balancing in a rotor on two elastic-viscous supports// Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2020. Vol 1, № 7 (103) Applied mechanics.  С. 50–57.  (Scopus).
  2. Bihun D.S., Pokutnyi O.O., Kliuchnyk I.G., Sadovyi M.I., Tryfonova O.M. Bounded solutions of evolution equations. I. /Ограниченные решения эволюционных уравнений. I. Nonlinear Oscillations: international mathematical journal 2020. vol. 23, No. 3. pp. 291-320. Access: https://www.imath.kiev.ua/~nosc/web/show_article.php?article_id=1319&lang=ru
  3. Трифонова О.М. , Садовий М.І., Рєзіна О.В., Використання комп’ютерної графіки під час навчання фізики і технічних дисциплін в педагогічних університетах (The use of computer graphics in teaching physics and technical disciplines at pedagogical universities) Інформаційні технології і засоби навчання № 80(6), 2020. Р. 188–206. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.3740 Access: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3740
  4. Хомутенко М.В., Садовий М.І., Трифонова О.М. Комп’ютерне моделювання процесів в атомному ядрі// Інформаційні технології і засоби навчання.  2015.Т. 45, №1.  C. 78-92.  (Web of Science).

Плющ Валентина Миколаївна

  1. Pliushch, V., Rozhak, N., Cherednyk, A., Kalynovska, I., Honcharuk, O. ., & Kuzminskyi, A. The System of Future Teachers’ Professional Development. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, Volume 13, Issue 3, pages 51–72. Web of Science (WOS) https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/440
  2. Braslavska O. V., Rozhi I. H., Honcharuk V. V., Pliushch V., Shumilova I. F., Silchenko Y. Developing Competency in Local History in Future Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională 2020, Vol. 12, Issue 4, P. 240–267. Web of Science (WOS) DOI: 10.18662/rrem/12.4/344
  3. ПлющВ.М. Психолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів / В.М.Плющ, К.І. Степанюк, В.А. Білан // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського нац. Пед. Ун-ту імені К.Д. Ушинського. №10/CLXIII. С. 176-182. Web of Science (WOS) (URL: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/uk/articles/2017-10-doc/2017-10-st24)

Подопригора Наталія Володимирівна

  1. Yatsun V., Filimonikhin G., Pirogov V., Haleeva A., Krivoblotsky L., Machok Y., Mezitis M., Podoprygora N., Sadovyi M., Strautmanis G. Searching for the twofrequency motion modes of a three-mass vibratory machine with a vibration exciter in the form of a passive auto-balancer.Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. (2020), 4(7-106),103–111.DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.209269. (Scopus).
  2. Yatsun V., Filimonikhin G., Podoprygora N., Pirogov V. Studying the excitation of resonance oscillations in a rotor on isotropic supports by a pendulum, a ball, a rollerEastern-European Journal of Enterprise Technologies. (2019), 6(7), 32-43. DOI: 15587/1729-4061.2019.182995. (Scopus).
  3. Yatsun V., Filimonikhina I., Podoprygora N., Hurievska O. Motion Equations of the single-mass vibratory machine with a rotary-oscillatory motion of the platform and a vibration exciter in the form of a passive auto-balancerEastern-European Journal of Enterprise Technologies. (2018), 6 (7-96), 58-67. DOI: 15587/1729-4061.2018.150339 (Scopus).

 Бохан Юлія Володимирівна

  1. Zubenia N., Kormosh Z., Antal I., Natalia G., Bokhan Y., Vasyl Z., Ivanna D., Semenyshyn D., Kochubei V.Potentiometric sensor for determination of amprolium in pharmaceutical formulationAnalytical and Bioanalytical Electrochemistry. (2019). 11(9.) 1228– ISSN: 20084226. (Scopus)
  2. Baklanov A., Bokhan Y., Chmilenko F. Analysis of food products using carbonization and ultrasonic techniquesZhurnal Analiticheskoj Khimii. (2003). 58(5). рр. 546– DOI: 10.1023/A1024090417149. (Scopus).
  3. KormoshN. Kormosh, Bokhan Y.,N. GorbatyukI. KotsanS. SuprunovichV. ParchenkoT. SavchukS. Korolchuk Potentiometric Sensor for Naproxen Determination Pharmaceutical Chemistry Journal Pharmaceutical Chemistry Journal. 2021. No. 55. рр.97–99.

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6603273935

 Сільченко Юлія Юрівна

  1. Braslavska, O. V., Rozhi, I. H., Honcharuk, V. V., Pliushch, V., Shumilova, I. F., Silchenko Y. Developing Competency in Local History in Future Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională 2020, Vol. 12, Issue 4, P. 240–267. Web of Science (WOS) DOI: 10.18662/rrem/12.4/344
  2. Сільченко Ю.Ю., Семенюк Л.Л. Суспільно-географічний аналіз міграційних процесів у Кіровоградській області / Вісник Харкіського національного університету імені В.Н. КаразінаСерія "Геологія-Географія-Екологія", 2016. Випуск 45. с. 134– ISSN 2411-3913 (Online). ISSN 2410-7360 (Print) (Web of Science).

 Семенюк Лариса Леонтіївна

  1. Сільченко Ю.Ю., Семенюк Л.Л. Суспільно-географічний аналіз міграційних процесів у Кіровоградській області // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія "Геологія-Географія-Екологія", 2016 Випуск 45. с. 134–138 ( Web of Science).

Гелевера Ольга Федорівна

  1. Helevera O.F., Topolnyi F.P.  Towards origin of podzolized and nonpodzolized acid soils / Ukrainian Journal of Ecology, 2018, 8(1), 516–526 doi: 10.15421/2018_244. (Web of Science)

Зарубіна Атоніна Володимирівна

  1. Hutsaliuk O., Smutchak Z., Sytnyk O., Krasnozhon N., Puhachenko O., Zarubina A. Mass labour migration in the vector of international tourism as a determinant sign of modern globalization // Turismo: Estudos & Práticas (UERN), Mossoró/RN, Caderno Suplementar. 2020. Vol. 3. URL: (Web of Science

Маслова Наталія Миколаівна

  1. Filonenko, O., Maslova, N., Mirza-Sidenko, V., Voloshina, O., & Demchenko, V. (2021). Actualization of Distance Learning in Comparison with Traditional Forms of Education in Conditions of Quarantine Security Measures. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, Volume 13, Issue 3, pages 468–478. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/462 . (Web of Science Core Collection)

Мирза-Сіденко Валентина Миколаївна

  1. Filonenko, O., Maslova, N., Mirza-Sidenko, V., Voloshina, O., & Demchenko, V. (2021). Actualization of Distance Learning in Comparison with Traditional Forms of Education in Conditions of Quarantine Security Measures. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2021. Volume 13, Issue 3, pages 468–478. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/462 . (Web of Science Core Collection)

Партнерство заради розвитку природничої освіти в Кіровоградській області забезпечено плідною співпрацею кафедри з:

І. Комунальним закладом «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»,

з яким укладено спільний План взаємозв’язку кафедри з науково-методичною лабораторією природничо-математичних дисциплін:

Основні напрями співпраці:

  • Вивчення досвіду роботи кращих учителів хімії, фізики, біології та природничих наук Кіровоградщини та впровадження його у практику закладів освіти;
  • Складання методичних розробок в співавторстві з учителями;
  • Допомога в проведенні профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами;
  • Організація та проведення різних видів педагогічної практики студентів природничих спеціальностей природничо-географічного факультету;
  • Підготовка учнів до обласного та всеукраїнського етапів олімпіад з хімії, фізики та астрономії закладів освіти м.Кропивницького та Кіровоградської області;
  • Проведення практичних тури обласної олімпіад учнів з хімії, теоретичного та практичного турів олімпіад з фізики та астрономії, відбіркового та фінального етапів другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року» (номінація «Хімія»);
  • Організація роботи очно-заочної школи вихідного дня по підготовці школярів до незалежного тестування та участі у хімічних олімпіадах різного рівня;
  • Проведення спільних науково-методичних конференцій та методичних семінарів з досвіду навчання природничих дисциплін, у тому числі з використанням платформ дистанційної освіти

3 2

Фінальний етап другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року» (номінація «Хімія»), 2020 рік

33

ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з фізики (члени жюрі), 2020 рік

ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з хімії, астрономії, біології 2022  рік

 4 350x262 equal 5 350x262 equal 6 349x262 equal 7 465x262 equal 8 225x300 equal 11 300x225 equal 13 300x225 equalIMG 5eaa67e5f3c254d9efa2fdb677d48029 VIMG 1740e9c14ee54fee1b3eef3fe5eb5678 VIMG c97fadccb34fbbf5f1a07628d005e242 VIMG d9e7b95498772fd26825f6e1da27c0b9 VIMG e4e09f5d2458f865115078f0fd15e71b V

ІІ. Кафедра підтримує тісні зв’язки з різними закладами вищої освіти та науковими установами: Полтавським державним педагогічним університетом імені В.Г. Короленка, Національним університетом «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (НУЧК), Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки, Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла  Коцюбинського, Херсонським державним університетом, Дніпропетровським національним університетом імені Олеся Гончара, Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, Тернопільським національним педагогічним університетом імені Володимира Гнатюка, Кам’янець-Подільським національним університетом імені Івана Огієнка, Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького тощо. Викладачі кафедри співпрацюють у галузі наукових досліджень з Науково-дослідними інститутами Національної академії наук України: Інститутом біохімії імені О.В. Палладіна, Інститутом органічної хімії, Інститутом експериментальної патології, онкології і радіобіології імені Р.Є. Кавецького, Інститутом хімії поверхні, Інститутом педагогіки НАПН України тощо

Основні напрями співпраці:

ІІІ.  Кіровоградським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України

Основні напрями співпраці:

  • Підготовка спільних науково-дослідних проектів в галузі хімії та використання методів хімічного аналізу в експертній практиці;
  • Спільне видавництво наукових статей, монографій;
  • Спільна організація та проведення наукових, науково-практичних та методичних конференцій, симпозіумів, конгресів, семінарів та інших наукових заходів у галузі природничих наук та використання методів хімічного аналізу в експертній практиці;
  • Спільна організація та проведення лабораторно-хімічної та хіміко-технологічної практики, що передбачена освітньо-професійною програмою підготовки на базі добре оснащених лабораторій відділу досліджень матеріалів, речовин і виробів (ДМРВ).

ІV.  Організовує зустрічі зі стейкхолдерами та роботодавцями

V.   Міжнародна співпраця

  1. Міжнародний методичний семінар на тему «Освітні програми з географії: досвід розробки та впровадження у закладах вищої освіти США та України»:
  2. Онлайн-лекціія професора славістики та євразійських студій Техаського університету в Остіні Стівена Сігела (Steven Seegel)  з теми  «Ukraine Mapped: Between History and Geopolitics»
  3. Онлайн-лекція відомого американського вченого-географа з українським корінням Юрія Гороховича, професора Нью-Йоркського університету (Lehman College, The City University of New York (CUNY, USA) на актуальну тему «Наукове дослідження: міфи та реальність»