Хомутенко Максим
Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Стаття розкриває перспективи застосування хмаро орієнтованого навчального середовища в особистісно орієнтованому навчанні фізики учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, навчальна діяльність, хмаро орієнтоване навчальне середовище, суб’єкти навчання.
Рубаняк Лілія
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Ніколаєв О.М.
Кам᾽янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Аннотація: стаття присвячена дослідженню проблеми моделювання навчальних ситуацій у ході фахової підготовки студентів.
Ключові слова: педагогіка, модель, моделювання, вчитель.
Побыловский Артем, Горбачева Таиса
Научный руководитель: ст. преподаватель Лукашевич С.А.
УО «Гомельский государственный университет им. Ф. Скорины»
Аннотация: В статье рассматривается методика организации факультативных занятий, являющимися одной из форм проведения учебных занятий, которые направлены на повышение качества знаний учащихся и развитие их логического мышления.
Ключевые слова: факультативные занятия, мотивация, активизация познавательной деятельности.
Палій Лілія
Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Нині важливу роль у розвитку пізнавальних інтересів учнів відіграють інтерактивні технології навчання та інтерактивний урок. Інтерактивне навчання – це певний різновид активного навчання, це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, мета якої – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчув би свою інтелектуальну спроможність пізнавати нове.
Ключові слова: процес навчання, технологія інтерактивного навчання, інтерактивні технології, мотивація, пасивність, активність.
Олійник Іван
Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація. В даній статті розглянуто проблему гри, як дидактичного методу навчання. Застосування ігрової технології при вивченні фізики. Методи проведення дидактичної гри з наведеними прикладами.
Ключові слова: гра, ігрові технології, дидактична гра.
Олійник Іван
Науковий керівник: докт. пед. наук, професор Садовий М.І.
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація: В статті розглядається питання формування екологічної компетентності у майбутніх учителів фізики при вивченні курсу «Концепції сучасної наукової картини світу» на перших курсах навчання в педагогічних вищих навчальних закладах.
Ключові слова: екологічна компетентність, підготовка вчителів фізики, концепції сучасної наукової картини світу.
Михайлуца Олена
Науковий керівник:доктор пед. наук, профессор Мартинюк М. Т.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація: В статті розглядається навчально-методичне забезпечення для загальноосвітнього курсу фізики вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Представлено основні елементи навчально-методичного забезпечення.
Ключові слова: навчально-методичний комплекс, навчально-методичне забезпечення, науково-методичне забезпечення.
Лісніченко Олена
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Декарчук М.В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація: В статті розглядається методичні аспекти організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення фізики.
Ключові слова: мотивація навчання, самостійна робота учнів, класифікація видів самостійної роботи.
Костенко Володимир
Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Атаманчук П.С.
Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Анотація. У даній статті розглядаються основні правила оформлення мультимедійної презентації для кращого сприймання учнями навчального матеріалу.
Ключові слова: мультимедійна презентація, правила, дизайн.
Корусь Марія
Науковий керівник: канд. пед. наук, професор Галатюк Ю.М.
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація. В статті розглядається проблема розвитку розумових здібностей учнів на основі діяльнісного підходу у навчанні фізики. Пропонується технологічний інваріант формування розумових дій.
Ключові слова: розумова дія, діяльнісний підхід, орієнтувальна основа діяльності.
Коваль Павло
Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Дана стаття дає визначення проблемного навчання та розкриває його позитивні і негативні особливості. Міститься зіставлення характеристик пояснювально-ілюстративного (традиційного) і проблемного навчання та правила створення проблемних ситуацій.
Ключові слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, мотивація навчання.