Хомутенко Максим

Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. Стаття розкриває перспективи застосування хмаро орієнтованого навчального середовища в особистісно орієнтованому навчанні фізики учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, навчальна діяльність,  хмаро орієнтоване навчальне середовище, суб’єкти навчання.

Рубаняк Лілія

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Ніколаєв О.М.

Кам᾽янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Аннотація: стаття присвячена дослідженню проблеми моделювання навчальних ситуацій у ході фахової підготовки студентів.

Ключові слова: педагогіка, модель, моделювання, вчитель.

 

Побыловский Артем, Горбачева Таиса

Научный руководитель: ст. преподаватель Лукашевич С.А.

УО «Гомельский государственный университет им. Ф. Скорины»

Аннотация: В статье рассматривается методика организации факультативных занятий, являющимися одной из форм проведения учебных занятий, которые направлены на повышение качества знаний учащихся и развитие их логического мышления.

Ключевые слова: факультативные занятия,  мотивация, активизация познавательной деятельности.

 

Палій Лілія

Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. Нині важливу роль у розвитку пізнавальних інтересів учнів  відіграють інтерактивні технології навчання та інтерактивний урок. Інтерактивне навчання – це певний різновид активного навчання, це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, мета якої – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчув би свою інтелектуальну спроможність пізнавати нове.

Ключові слова: процес навчання, технологія інтерактивного навчання, інтерактивні технології, мотивація, пасивність, активність.

Олійник Іван

Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація. В даній статті розглянуто проблему гри, як дидактичного методу навчання. Застосування ігрової технології при вивченні фізики. Методи проведення дидактичної гри з наведеними прикладами.

Ключові слова: гра, ігрові технології, дидактична гра.

 

Олійник Іван

Науковий керівник: докт. пед. наук, професор Садовий М.І.

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація: В статті розглядається питання формування екологічної компетентності у майбутніх учителів фізики при вивченні курсу «Концепції сучасної наукової картини світу» на перших курсах навчання в педагогічних вищих навчальних закладах.

Ключові слова: екологічна компетентність, підготовка вчителів фізики, концепції сучасної наукової картини світу.

 

Михайлуца Олена

Науковий керівник:доктор пед. наук, профессор Мартинюк М. Т.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Анотація: В статті розглядається навчально-методичне забезпечення для загальноосвітнього курсу фізики вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Представлено основні елементи навчально-методичного забезпечення.

Ключові слова: навчально-методичний комплекс, навчально-методичне забезпечення, науково-методичне забезпечення.

 

Лісніченко Олена

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Декарчук М.В.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Анотація: В статті розглядається методичні аспекти організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення фізики.

Ключові слова: мотивація навчання, самостійна робота учнів, класифікація видів самостійної роботи.

 

Костенко Володимир

Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Атаманчук П.С.

Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Анотація. У даній статті розглядаються основні правила оформлення мультимедійної презентації для кращого сприймання учнями навчального матеріалу.

Ключові слова: мультимедійна презентація, правила, дизайн.

Корусь Марія

Науковий керівник: канд. пед. наук, професор Галатюк Ю.М.

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація. В статті розглядається проблема розвитку розумових здібностей учнів на основі діяльнісного підходу у навчанні фізики. Пропонується технологічний інваріант формування розумових дій.

Ключові слова: розумова дія, діяльнісний підхід, орієнтувальна основа діяльності.

 

Коваль Павло

Науковий керівник: док. пед. наук, професор Величко С.П.

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. Дана стаття дає визначення проблемного навчання та розкриває його позитивні і негативні особливості. Міститься зіставлення характеристик пояснювально-ілюстративного (традиційного) і проблемного навчання та правила створення проблемних ситуацій.

Ключові слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, мотивація навчання.