Каленик Василь

Науковий керівник: канд. пед. наук, професор  Галатюк Ю.М.

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація. В статті розкривається зміст та дидактичні функції міжпредметної інтеграції у контексті вирішення проблеми підвищення якості  навчання фізики.

Ключові слова: між предметна інтеграція, дидактична функція, творчі здібності, компетентність.

 

Жук Юрій

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Чінчой О.О.

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація: В статті ідеться про дидактичні особливості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.

Ключові слова: ЗНО з фізики, підготовка учнів, мотивація, дистанційне консультування.

 

Гарба Наталія

Науковий керівник: докт. пед. наук, професор Садовий М.І.

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація: В статті розглядається питання формування предметної компетентності з фізики в учнів старшої школи у процесі вивчення електродинаміки; визначені методичні поряди щодо розв’язування задач з зазначеного розділу.

Ключові слова: предметна компетентність, методика навчання фізики, розв’язування задач з фізики.

 

Войтків Галина

Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Анотація: У статті розглядаються сутність компетентнісних задач з фізики, теоретичні аспекти конструювання .

Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісні задачі, фізика.

 

Боровик Ірина

Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Мартинюк М.Т.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Анотація: В статті розглядається проблема фізико-технічних знань в системі допрофільної підготовкивикладання фізики в музичних училищах, методи її дослідження.

Ключові слова: до профільна підготовка, музична освіта, підручники з фізики, фізика, концепція.

 

Барабанов Александр, Санина Янина

Научный руководитель: ст. преподаватель Желонкина Т.П.

УО «Гомельский государственный университет им. Ф. Скорины»

Аннотация. В статье рассматриваются  различные методические и дидактические приемы, применяемые при планировании учебных занятий приемы с учетом основных документов, регламентирующих деятельности учителя в средней школе.

Ключевые слова: урок, поурочный план, поурочный конспект, методический прием, познавательная деятельность.

 

Єкименкова Ольга

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Трифонова О.М.

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація: В статті розглядається доцільність використання ігрових технологій при вивченні фізики в 7 класі. Їх використання як компоненти активного навчання відкриє нові перспективи для побудови якісного навчального процесу, зменшення неуспішності.

Ключові слова: гра, активні методи навчання, навчальний процес, методика навчання фізики.