Каленик Василь
Науковий керівник: канд. пед. наук, професор Галатюк Ю.М.
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація. В статті розкривається зміст та дидактичні функції міжпредметної інтеграції у контексті вирішення проблеми підвищення якості навчання фізики.
Ключові слова: між предметна інтеграція, дидактична функція, творчі здібності, компетентність.
Жук Юрій
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Чінчой О.О.
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація: В статті ідеться про дидактичні особливості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.
Ключові слова: ЗНО з фізики, підготовка учнів, мотивація, дистанційне консультування.
Гарба Наталія
Науковий керівник: докт. пед. наук, професор Садовий М.І.
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація: В статті розглядається питання формування предметної компетентності з фізики в учнів старшої школи у процесі вивчення електродинаміки; визначені методичні поряди щодо розв’язування задач з зазначеного розділу.
Ключові слова: предметна компетентність, методика навчання фізики, розв’язування задач з фізики.
Войтків Галина
Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Анотація: У статті розглядаються сутність компетентнісних задач з фізики, теоретичні аспекти конструювання .
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісні задачі, фізика.
Боровик Ірина
Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Мартинюк М.Т.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація: В статті розглядається проблема фізико-технічних знань в системі допрофільної підготовкивикладання фізики в музичних училищах, методи її дослідження.
Ключові слова: до профільна підготовка, музична освіта, підручники з фізики, фізика, концепція.
Барабанов Александр, Санина Янина
Научный руководитель: ст. преподаватель Желонкина Т.П.
УО «Гомельский государственный университет им. Ф. Скорины»
Аннотация. В статье рассматриваются различные методические и дидактические приемы, применяемые при планировании учебных занятий приемы с учетом основных документов, регламентирующих деятельности учителя в средней школе.
Ключевые слова: урок, поурочный план, поурочный конспект, методический прием, познавательная деятельность.
Єкименкова Ольга
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Трифонова О.М.
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація: В статті розглядається доцільність використання ігрових технологій при вивченні фізики в 7 класі. Їх використання як компоненти активного навчання відкриє нові перспективи для побудови якісного навчального процесу, зменшення неуспішності.
Ключові слова: гра, активні методи навчання, навчальний процес, методика навчання фізики.