Щербула Ольга

Науковий керівник – О.В. Єжова

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

 

Анотація. В статті проаналізовані системи автоматизованого проектування конструювання та моделювання одягу; виокремлені недоліки та переваги застосування САПР в підготовці майбутніх вчителів технологій.

Ключові слова: технологічна освіта, система автоматизованого проектування одягу, базова конструкція, проектування, креслення.

Шаховська Анастасія

Науковий керівник – О.М. Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

 

Анотація. У статті зроблена спроба проаналізувати сучасні хмарні сервісні платформи, які мають значні дидактичні можливості для активізації самостійної роботи студентів спеціальності «Технологічна освіта» у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін.

Ключові слова: хмарні технології, самостійна робота студентів, навчальні ресурси, самоосвіта.

Черноіван Ірина

Науковий керівник – О.М. Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація. У статті розглядаються переваги технології «перевернутого класу» у порівнянні з традиційним навчанням, пропонуються методичні рекомендації до її використання під час вивчення студентами курсу «Технологія приготування страв».

Ключові слова: педагогічні інновації, технологія «перевернутого класу», активізація самостійної роботи студентів, викладач-фасилітатор.

 

Мороз Богдан

Науковий керівник –О. М. Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація. У статті розглянуто педагогічне оцінювання як важливий компонент навчального процесу з курсу «Основи дизайну». На основі аналізу психолого-педагогічних аспектів оцінювання розкрито його можливості щодо вдосконалення системи підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.

Ключові слова: професійна підготовка студентів, педагогічне оцінювання, поточний контроль, тестові технології.

Дрозд Вікторія

Науковий керівник — О.В. Єжова

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. В статті обґрунтовані переваги відео уроку над звичайною лекцією в підготовці майбутніх вчителів технологій. Розглянуті найвідоміші програми для створення відео уроків. Наданий короткий опис програм для запису відео уроків.

Ключові слова: відео урок, електронний навчальний посібник, коп’ютерна мережа, мережа Інтернет,  технологічна освіта.

Возжіна Наталія

Науковий керівник – М.І. Садовий

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка

 

Анотація. Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей майбутніх учителів технологій. Зроблений аналіз та визначені перспективи розкриття змісту даних понять, що є необхідною умовою становлення та розвитку конкурентноспроможної особистості в умовах науково-технічного прогресу та інформатизації суспільства.

Ключові слова: фахова та предметна компетентність, науково-технічний прогрес,проектно-технологічний та інформаційно-комунікаційний компонент.

Тетяна Щорба

Науковий керівник – В. П. Вовкотруб

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Анотація. В статті визначено актуальність і чинники посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Наведено приклади міжпредметної інтеграції використання обладнання з фізики для виконання завдань практично-лабораторних робіт з ергономіки в технологічній освіті.

Ключові слова: інтеграція, ергономіка, профільна дисципліна, обладнання.

Мачуський Сергій

Науковий керівник – М.І. Садовий

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

 

Анотація. Стаття присвячена проблемі формування компетентного фахівця технологій в умовах науково-технічного прогресу. Зроблений акцент на компетенції, які складають основу здатності майбутнього учителя технологій навчатись впродовж життя.

Ключові слова: компетенції, компетентність, науково-технічний прогрес.