Щербула Ольга
Науковий керівник – О.В. Єжова
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. В статті проаналізовані системи автоматизованого проектування конструювання та моделювання одягу; виокремлені недоліки та переваги застосування САПР в підготовці майбутніх вчителів технологій.
Ключові слова: технологічна освіта, система автоматизованого проектування одягу, базова конструкція, проектування, креслення.
Шаховська Анастасія
Науковий керівник – О.М. Царенко
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація. У статті зроблена спроба проаналізувати сучасні хмарні сервісні платформи, які мають значні дидактичні можливості для активізації самостійної роботи студентів спеціальності «Технологічна освіта» у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін.
Ключові слова: хмарні технології, самостійна робота студентів, навчальні ресурси, самоосвіта.
Черноіван Ірина
Науковий керівник – О.М. Царенко
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація. У статті розглядаються переваги технології «перевернутого класу» у порівнянні з традиційним навчанням, пропонуються методичні рекомендації до її використання під час вивчення студентами курсу «Технологія приготування страв».
Ключові слова: педагогічні інновації, технологія «перевернутого класу», активізація самостійної роботи студентів, викладач-фасилітатор.
Мороз Богдан
Науковий керівник –О. М. Царенко
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація. У статті розглянуто педагогічне оцінювання як важливий компонент навчального процесу з курсу «Основи дизайну». На основі аналізу психолого-педагогічних аспектів оцінювання розкрито його можливості щодо вдосконалення системи підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.
Ключові слова: професійна підготовка студентів, педагогічне оцінювання, поточний контроль, тестові технології.
Дрозд Вікторія
Науковий керівник — О.В. Єжова
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. В статті обґрунтовані переваги відео уроку над звичайною лекцією в підготовці майбутніх вчителів технологій. Розглянуті найвідоміші програми для створення відео уроків. Наданий короткий опис програм для запису відео уроків.
Ключові слова: відео урок, електронний навчальний посібник, коп’ютерна мережа, мережа Інтернет, технологічна освіта.
Возжіна Наталія
Науковий керівник – М.І. Садовий
Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
Анотація. Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей майбутніх учителів технологій. Зроблений аналіз та визначені перспективи розкриття змісту даних понять, що є необхідною умовою становлення та розвитку конкурентноспроможної особистості в умовах науково-технічного прогресу та інформатизації суспільства.
Ключові слова: фахова та предметна компетентність, науково-технічний прогрес,проектно-технологічний та інформаційно-комунікаційний компонент.
Тетяна Щорба
Науковий керівник – В. П. Вовкотруб
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Анотація. В статті визначено актуальність і чинники посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Наведено приклади міжпредметної інтеграції використання обладнання з фізики для виконання завдань практично-лабораторних робіт з ергономіки в технологічній освіті.
Ключові слова: інтеграція, ергономіка, профільна дисципліна, обладнання.
Мачуський Сергій
Науковий керівник – М.І. Садовий
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Стаття присвячена проблемі формування компетентного фахівця технологій в умовах науково-технічного прогресу. Зроблений акцент на компетенції, які складають основу здатності майбутнього учителя технологій навчатись впродовж життя.
Ключові слова: компетенції, компетентність, науково-технічний прогрес.