Крук Катерина

Науковий керівник – Ю.М. Галатюк

Рівненський державний гуманітарний університет

 

Анотація. Міжпредметні зв’язки, що існують між шкільними курсами математики і фізики є відображенням взаємозв’язків, що існують у природі. Встановлення зв’язку між фізикою і математикою у процесі їх вивчення сприяє розвитку в учнів функціонального мислення, формуванню узагальнених знань про фізичні явища і процеси.

Ключові слова: інтеграція навчання, навчання фізики, міжпредметні зв’язки.

Корженко Роман

Науковий керівник – Трифонова О.М.

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка

 

Анотація: У даній статті розкривається проблема підвищення мотивації навчання учнів середніх загальноосвітніх шкіл засобами розв’язування фізичних задач.

Ключові слова: мотивація, розв’язування задач, невизначеність, методика навчання фізики.

Підгорний Олександр

Науковий керівник – І.А.Ткаченко

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

 

Анотація. В статті розглядається методика використання різних типів експериментальних задач, які доцільно застосовувати в навчальному процесі з астрономії; наводиться детальний аналіз змісту та розв’язків кількісних та якісних експериментальних задач, їхнє практичне значення в проведенні демонстраційного експерименту.

Ключові слова: експериментальні задачі, уміння, демонстрації, астрономія.

Анна Коржевська

Науковий керівник – Трифонова О.М.

Кіровоградський державний педагогічний університетім. В. Винниченка

 

Анотація. В даній статті розглядаються основніметодичні підходи до вивчення симетрії, її видів та закономірностей у шкільному курсі фізики. Стаття присвячена проблемі висвітлення властивостей симетрії у єдності із законами збереження і інваріантності, як основи будь-якої фізичної теорії щодо спостережуваних фізичних характеристик систем, під час вивчення фізики в загальноосвітніх навчальних закладах.

Ключові слова: симетрія, прояви симетрії при вивчені фізики, закони збереження, методика навчання фізики.

 

Григорій Добровольський

Науковий керівник – C.П. Величко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

 

Анотація. В даній статті розглянуто проблему гри, як дидактичного методу навчання. Застосування ігрової технології при вивченні фізики. Методи проведення дидактичної гри з наведеними прикладами фрагментів уроку.

Ключові слова: гра, ігрові технології, дидактична гра.

Лунгол Ольга

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка

 

Анотація. В статті розглядається технологія створення освітнього середовища навчання учнів вищих професійно-технічних навчальних закладів як основний компонент формування професійних компетенцій та компетентностей з електродинаміки майбутнього професіонала робітничої спеціальності.

Ключові слова: освітнє середовище, навчальне середовище, професійно-технічний навчальний заклад, фахівець.

Анна Гринчишина

Науковий керівник – C.П.Величко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

 

Анотація. У статті розкрито окремі проблеми впровадження методу проектів у процес навчання фізики. Розглянуто вплив проектної діяльності на навчальну активність учнів та уміння презентувати свої дослідження. Пропонується приклад використання методу проектування з конкретної теми з фізики.

Ключові слова: інноваційні технології, проектна технологія, проектне навчання,презентація проекту.

Анна Гринчишина

Науковий керівник – О.М.Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

 

Анотація. В статті розкрито сутність понять модель, математичне моделювання, вказано основні етапи побудови математичної моделі та показано на прикладах використання схематичних моделей в процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи.

Ключові слова: модель, математичне моделювання, моделі – означення, моделі – функції, моделі – формули.

Анна Гринчишина

Науковий керівник – В.П.Вовкотруб

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

 

Анотація. В статті розкрито дидактичні особливості впровадження моделей фізичних об’єктів в навчальний процес, а також подано приклади демонстрацій фізичних явищ, процесів з відповідними моделями явищ, фізичних тіл, що вивчаються.

Ключові слова: модель, модель фізичного об’єкта, модельне вивчення об’єкта, просторово-подібні моделі, математично-подібні моделі.

Борисова Юлия, Чистякова Галина

Научный руководитель – Т.П. Желонкина

УО «Гомельский государственный университет им. Ф. Скорины»

 

Аннотация. В статье рассматривается  различные методические приемы, применяемые при решении задач для активизации познавательной деятельности учащихся.

Ключевые слова: физическая задача, методический прием, познавательная деятельность.

Ігнатишина Марія

Науковий керівник – Ю. М. Галатюк

Рівненський державний гуманітарний університет

 

Анотація. В статті розглядається проблема розвитку інтелектуальних умінь учнів на основі діяльнісного підходу у навчанні фізики. Пропонується технологічний інваріант формування інтелектуального уміння.

Ключові слова: інтелектуальне уміння, діяльнісний підхід, орієнтувальна основа діяльності.