Триває педагогічна практика магістрів першого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Фізика), яка розпочалася 1 лютого 2021 року. Згідно навчального плану упродовж чотирьох тижнів студенти мають виконувати функції вчителя математики в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів. Та карантинні обмеження внесли свої корективи в традиційний перебіг навчального процесу. Цього року всі виробничі практики педагогічних спеціальностей відбуваються дистанційно.

До такого формату практики завчасно готувалися як викладачі, так і студенти. Завдання практики довелося підлаштувати до дистанційної форми проведення та підготувати необхідні методичні рекомендації. А студентам було запропоновано прослухати новий навчальний курс «Засоби дистанційного навчання».

Тож з багажем сучасних знань і бажанням їх перевірити та поглибити на практиці ми приступили до роботи. 1 лютого засобами сервісу Google Meet була проведена настановча конференція, під час якої студентів було ознайомлено із завданнями, вимогами до оформлення звітної документації та термінами її здачі.

001

Через тиждень від початку практики знову була організована зустріч зі студентами та груповими методистами: доц. Войналович Н.М.доц. Ключник І.Г. та доц. Яременко Ю.В. Загалом до відеоконференції долучилося 12 чоловік. Відбулося жваве обговорення робочих питань та обмін досвідом.

002

За словами старости групи Данілової Любові Михайлівни: «Завдання з педагогічної практики, як і сама практика, не є для студентів магістратури чимось незвичайним та новим. А нова дисципліна «Засоби дистанційного навчання» дала можливість впевнено відчувати себе при виконанні ряду завдань».

Поділилися власними напрацюваннями Кононенко Наталія Олександрівна (вчитель математики КЗ «Ліцей «Науковий»» міської ради м. Кропивницький Кіровоградської області») та Максимець Юрій Миколайович (вчитель математики Рівнянської ЗШ І-ІІ ст. №5 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області). Ці студенти проходять практику на своїх робочих місцях.

003

Численні питання студентів, компетентні відповіді методистів та змістовні дискусії та під час зустрічі свідчать про неформальний підхід до виконання завдань практики.

004

Викладачі щиро дякують студентам за змістовну зустріч і бажають успіху та наснаги в процесі вдосконалення педагогічного досвіду та набуття навичок у дистанційній формі організації освітнього процесу!

005006