Педагогічна практика у школі є одним з найважливіших етапів у підготовці кваліфікованих, компетентних фахівців-майбутніх вчителів, яка наближує їх до професійної діяльності, спонукає до глибокого вивчення навчально-виховного процесу у закладах освіти на основі безпосередньої участі в ньому практикантів, виступає з’єднувальною ланкою між підготовкою студентів з фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін та дисциплін психолого-педагогічного циклу, та їхньою самостійною роботою у навчальних закладах, оптимальним чином поєднуючи теоретичну підготовку майбутніх педагогів з практичною діяльністю вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.

Виробнича (педагогічна) практика студентів характеризується високим ступенем самосвідомості і відповідальності студентів, розширенням об'єму і складності змісту роботи. У процесі цієї практики студенти оволодівають системою навчально-виховної діяльності, керівника студентської групи (класу). Ця практика сприяє узагальненню (інтеграції) раніше набутих професійно-педагогічних знань і умінь.

У навчальному плані передбачено такі види практик:

  • Навчальна пропедевтична практика з психології, основним завданням якої є поглиблення і розширення набутих студентами знань з психології, застосування їх у розв’язанні проблемних педагогічних ситуацій, що виникають у професійній діяльності вчителя;

(Робоча програма практики)

  • Навчальна пропедевтична практика з педагогіки спрямована на ознайомлення з особливостями організації освітнього процесу та виховної роботи безпосередньо у сучасних закладах загальної середньої освіти, на забезпечення особистісно-професійного розвитку студентів як майбутніх класних керівників, суб’єктів виховної діяльності;

(Робоча програма практики)

  • Навчальна пропедевтична практика з фаху має метою ознайомлення студентів з особливостями організації навчального процесу з інформатики та математики у середній школі, обладнанням кабінету інформатики та складовими навчально-методичного комплексу (підручниками, посібниками, програмним забезпеченням, дидактичними та методичними матеріалами тощо) та його практичним застосуванням у навчальному процесі;

(Робоча програма практики)

  • Виробнича (педагогічна) практика є завершальним етапом у підготовці студентів до виконання основних функцій педагогічної діяльності вчителя інформатики та математики, становленні та розвиткові педагогічних компетенцій, формуванні професійних умінь і навичок застосування сучасних педагогічних технологій та нових інформаційних засобів у навчанні і вихованні учнів.

(Робоча програма практики)

  • Навчальна комп’ютерна практика спрямована на формування у студентів професійних практичних знань, умінь і навичок, необхідних для успішної роботи з налаштування та обслуговування персональних комп’ютерів і набуття досвіду самостійного розв’язування технічних завдань на посаді вчителя інформатики.;

(Робоча програма практики)

Практична підготовка студентів організовується на принципах неперервності, змістового взаємозв’язку між усіма видами практик, демократичності, відкритості, поступового ускладнення завдань, синтетичності, одночасного виконання різноманітних професійних функцій, цілісності і системності, співробітництва на різних рівнях комунікації, поповнення соціального капіталу. Зміст  педагогічних (навчальних та виробничих) практик  сприяє формування у майбутніх спеціалістів системи необхідних педагогічних умінь й навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, необхідних для майбутньої професії в умовах оптимально наближених до роботи за фахом.

Інформація про проходження практик систематично відображається в новинах на сайті факультету;

Поради та настанови студентам-практикантам

21 лютого 2022 року студенти четвертого курсу, майбутні вчителі інформатики та математики, ідуть на свою першу виробничу практику. Поради та настанови практикантам надала вчитель інформатики вищої категорії, учитель-методист ліцею «Науковий» С. П. Гонтова. Гостя розповіла про шляхи налагодження  стосунків ...

Створено 14 лютого 2022

Студенти-математики продовжують удосконалювати дистанційні форми навчання під час педагогічної практики

... педагогічна практика – 4 тижні для студентів магістратури: з 01 лютого по 26 лютого 2021 року та 6 тижнів для студентів бакалаврату: з 01 лютого по 13 березня 2021 року. У період дистанційного проходження практики студенти виконуватимуть завдання відповідно до функцій вчителів математики, інформатики ...

Створено 29 січня 2021

Студенти-математики продовжують удосконалювати дистанційні форми навчання під час педагогічної практики

27 та 28 січня 2021 року в дистанційному режимі на основі комунікаційної платформи Zoom відбулися настановчі конференції щодо проведення педагогічної практики студентів спеціальності Математика 27 та 28 січня 2021 року в дистанційному режимі на основі комунікаційної платформи Zoom відбулися настановчі ...

Створено 29 січня 2021

Математики 4 курсу прозвітували про результати дистанційного проходження педагогічної практики

Протягом 6 тижнів бакалаври-математики дистанційно виконували завдання педагогічної практики відповідно до функцій вчителів математики, інформатики та класних керівників учнівських колективів Протягом 6 тижнів згідно навчального плану студенти-математики бакалаврського освітнього рівня дистанційно ...

Створено 06 квітня 2021