Протягом 6 тижнів згідно навчального плану студенти-математики бакалаврського освітнього рівня дистанційно виконували завдання педагогічної практики відповідно до функцій вчителів математики, інформатики та класних керівників учнівських колективів.
Дистанційна форма проведення практики зумовила суттєві зміни у змісті та структурі завдань, які студенти мали виконати.
Проте сучасні інформаційні технології дали змогу підвищити та удосконалити ефективність освітнього процесу під час дистанційної форми проведення практики. Зокрема, це стосується програм Moodle, Google Classroom і Microsoft Teams та комунікаційних платформ Zoom, Hangouts, Skype.
Своїми здобутками під час педагогічної практики студенти поділилися з одногрупниками
та керівниками практики доценткою кафедри математики В.В. Нічишиною, доценткою кафедри інформатики та інформаційних технологій І.В. Лупан та доценткою кафедри педагогіки та менеджменту освіти І.П. Краснощок під час звітної конференції, яка відбулася на основі комунікаційної платформи Zoom:
Першою виступила Буц Катерина, яка продемонструвала свою розробку етичної бесіди з елементами гри для 5 класу «Дружба замість булінгу»:
Величко Марія поділилася основами створення авторської анкети дослідження учнівського колективу:
Дядик Аліна провела майстер-клас на тему «Як записати відеоурок?»:
Колосюк Єлизавета занурила учасників конференції у мистецтво педагогіки:
Осіпова Вікторія продемонструвала відеоурок з інформатики:
Поповкіна Аліна підготувала позакласний захід з математики – Ток-шоу «У світі пропорцій»:
Райніч Микола підготував відеоурок з інформатики на тему «Глобальна мережа Інтернет. Основні служби Інтернету. Робота з браузерами»:
Гаврюшенко Роман поділився особистими порадами для досягнення високих результатів у шкільній практиці:
Канюка Тетяна запропонувала для перегляду наступний фрагмент відеоуроку з інформатики:
І наостанок Демченко Анна повідомила про принцип роботи редактора навчальних курсів Knovio:
Проте на цьому звітна конференція не завершилася, студенти дуже активно, жваво і з великим бажанням обговорювали виступи своїх колег та висловлювали альтернативні пропозиції протягом 2,5 годин!
Керівники практики доцентка кафедри математики В.В. Нічишина, доцентка кафедри інформатики та інформаційних технологій І.В. Лупан та доцентка кафедри педагогіки та менеджменту освіти І.П. Краснощок проаналізували та якнайвище оцінили результати педагогічної практики студентів-математиків і подякували їм за прекрасно виконані завдання практики!!!
Бажаємо вам, наші чудові студенти-математики, великих звершень на майбутньому непростому освітянському шляху, успішного завершення бакалаврського освітнього рівня, отримання дипломів бакалавра та чекаємо на вас у магістратурі!!!