07 жовтня 2016 року в межах вивчення дисципліни «Теорія і методика позашкільної освіти» для студентів 41 групи фізико-математичного факультету за участі викладачів – доцента кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Л.О. Чистякової та старшого викладача цієї ж кафедри О.М. Щирбула було проведено практичне заняття у Комунальному закладі «Станція юних техніків».

2

Під час заняття студенти мали змогу в реальних умовах ознайомитися зі структурою позашкільного навчального закладу, особливостями організації та роботи гуртків різних видів, познайомилися з керівниками гуртків, дізналися про особливості гурткової роботи. Студенти відвідали гуртки з соломоплетіння й виготовлення сувенірів, з судномоделювання та авіамоделювання, гуртки з автотрасового моделювання та історико-технічного стендового моделювання, побачили значні досягнення педагогів та гуртківців СЮТ, ознайомилися з матеріальною базою та технічним забезпеченням гуртків.

3

Заступник директора станції з навчально-виховної роботи Зарічанська Л.В. розповіла про історію КЗ СЮТ, проблеми та перспективи розвитку цього навчального закладу, акцентувала увагу студентів на вимогах до діяльності позашкільних навчальних закладів, особливостях вибору форм і методів позаурочної роботи, розповіла про роботу з дітьми та їх батьками. Методисти закладу розповіли про те, як у СЮТ створюють умови для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей, як впроваджуються нові форми організації позашкільної життєдіяльності у закладі, продемонстрували студентам наукові та методичні доробки викладачів станції, подарували посібники з методичними рекомендаціями.

4

Такі заняття сприяють збагаченню теоретичної підготовки студентів з позаурочної роботи, надаючи можливість закріпити  й поглибити вже набуті знання; створюють умови для оволодіння студентами основними практичними вміннями, необхідними для якісної організації позаурочної роботи у сучасних умовах. Також така форма проведення занять дозволяє студентам спостерігати, аналізувати й узагальнювати свій досвід і досвід роботи педагогів з організації позаурочної роботи, працювати над удосконаленням своєї педагогічної кваліфікації.

56789