Цікавим прикладом співпраці викладачів кафедри інформатикифізико-математичного факультету й викладачів загальноуніверситетських кафедр стало впровадження у практику вузівського викладання електронного курсу «Вікова психологія» для студентів факультету філології та журналістики. Плідне поєднання інтересів сталося завдяки навчанню психолога, представника «ліриків», за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка- КДПУ, Moodle- КДПУ (11 cічня 2016-22 cічня 2016 року)» у досвідчених тренерів-«фізиків», спеціалістів інформаційно-комунікативних технологій в освіті – старшого викладача кафедри інформатики Світлани Олександрівни Шлянчак і викладача кафедри інформатики Павла Івановича Андронатія. У результаті спільної напруженої роботи з’явився змішаний електронний навчальний психологічний курс на вікі-сайті Вікі-КДПУ й платформі системи управління навчанням Moodle- КДПУ для студентів-філологів.

2

Спочатку, як зізнаються першокурсники, було нелегко. Проте гнучкість та мобільність юнацтва, новизна педагогічного дизайну й насиченість видів діяльності, оригінальність контенту й медіа ресурсів, психологічний мотивувальний вплив автора курсу й технічний супровід процесу «спілкування» студентів з програмою спеціаліста ІКТ Тетяни Миколаївни Босонченко сприяли подоланню бар’єрів пізнання. Зрештою, навчання майбутніх учителів української мови та літератури на платформах сучасних моделей навчання е-learning успішно завершено. Позитивні відгуки студентів-філологів («Рефлексія – мій досвід навчання») та динамічне зростання кількості відвідувань електронного курсу «Вікова психологія» Гуцало Е.У. в Інтернеті (за 4 місяці на Вікі-КДПУ – більше 18 тис.) свідчать про перспективність е-learning-проекту. А студенти відзначають доступність й привабливість матеріалу, що вивчається («можна вчитися «де завгодно й коли завгодно»); зручність пошуку й вибору необхідної інформації («значна економія часу й зусиль»); різноманітність ресурсів з акцентом на взаємодію між студентами, онлайн-спілкування; яскрава візуалізація електронного курсу, аудіо- та відеоматеріали, анімації («живі картинки, анімашки роблять наше навчання більш емоційно насиченим») тощо.

3

Студенти факультету філології та журналістики висловлюють вдячність фізико-математичному факультету – флагману передових інформаційно-комунікативних технологій в освіті.

Щиро дякуємо П. Андронатію, С. Шлянчак, Т. Босонченко, Л. Івановій за високий професіоналізм, натхненність у роботі, завзятість щодо популяризації інноваційних проектів, зрештою, результативну співпрацю «фізиків» і «ліриків».

4

Замітку підготувала доцент кафедри соціальної педагогіки та психології Е.У. Гуцало.