Дотримуючись порад Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу в умовах карантину молоді науковці фізико-математичного факультету та природничо-географічного факультету (к.пед.н. Д.В. Соменко та к.пед.н., доц. О.М. Трифонова) продовжили досвід проведення занять на відкритому повітрі.
Так, 15 вересня 2020 року на відкритому повітрі було проведено заняття у групі КТ19Б (спеціальність Професійна освіта (Комп’ютерні технології), викладач: к.пед.н. Д.В. Соменко) на тему «Використання сучасних безпілотних літальних апаратів для аеро-, фото-, відеозйомки як потужного засобу створення якісного мультимедійного контенту» (навчальна дисципліна «Практикум з обслуговування офісної техніки») та групі ПН19М (спеціальність Середня освіта (Природничі науки), викладач: к.пед.н., доц. О.М. Трифонова) на тему «Природничо-наукові основи сучасних технологій, енергетики й екології» (навчальна дисципліна «Концепція сучасного природознавства»).
Під час пари студенти спеціальності Професійна освіта (Комп’ютерні технології) ознайомились з льотно-технічними характеристиками квадрокоптера, його складовими та системами управління. Були розглянуті варіанти використання літального апарату як потужного засобу для аерофотозйомки для створення якісного мультимедійного контенту, що можна вдало використовувати на заняттях з фізики, безпеки життєдіяльності та під час практичних занять з дисципліни «Комп'ютерний дизайн та мультимедіа».Особливо студентів зацікавила система керування дроном, що базується на використанні ряду датчиків та систем навігації (GPS-навігатора, акселерометра, гіроскопа, цифрового компаса, датчиків відстані та перешкод). Були висловлені пропозиціїбільш детального дослідження електронної та програмної складовоїквадрокоптера та можливостей створення аналогічних систем з використанням апаратно-обчислювальних платформ для побудови систем «розумного будинку» та концепції ІоТ (Інтернет речей) – мережі, що складається із взаємозв'язаних фізичних пристроїв, які мають вбудовані давачі, а також програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати передачу і обмін даними між фізичним світом і комп'ютерними системами в автоматичному режимі за допомогою використання стандартних протоколів зв'язку.
Під час проведення пари з «Концепції сучасного природознавства» була акцентована увага студентів на природничо-наукових аспектах технологій, розвитку сучасних технологій, природничо-наукових аспектах екології та можливостях використання сучасних засобів (зокрема квадрокоптера) для розв’язання ряду екологічних проблем. Студенти були ознайомлені з будовою та принципом дії квадрокоптера, його функціональними можливостями.
Всі студенти охоче долучалися до обговорення винесених на заняття питань та з захопленням зазирали в небо і спостерігали за рухом квадрокоптера.
На заняття були запрошені декан фізико-математичного факультету професор Р.Я. Ріжняк та завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності професор М.І. Садовий, які доповнили розповіді викладачів цікавими фактами щодо використання квадрокоптерів.
Інформацію підготували д.пед.н., проф. М.І. Садовий, к.пед.н. Д.В. Соменко та к.пед.н., доц. О.М. Трифонова