Гості (учні та вчителі «Школи №19» міста Кропивницький) познайомилися з напрацюваннями спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) в області робототехніки, мехатроніки та можливостей застосування адитивних технологій, як в навчальній так і у виробничій діяльності.

001

Учні долучилися до роботи гуртка «Основи автоматизованих систем і робототехніки», де під керівництвом д.пед.н. М.І. Садового та к.пед.н. Д.В.Соменка ознайомилися з рядом цікавих фізичних дослідів, які розширили уявлення учнів про можливості сучасної техніки і дали змогу набагато глибше зрозуміти деякі фізичні процеси.

002

Гості фізико-математичного факультету мали змогу поуправляти програмованою робо-рукою та механізованою платформою (колісна платформа на базі мікроконтролера Arduino, з керуванням через bluetooth). Особливо відвідувачів зацікавив Lego-слон (базова модель з комплекту  Lego Mindstorms EV3).

003

Найсміливіші прийняли участь у запропонованих квестах «Місія нездійсненна» (лазерна сигналізація) та «Розмінування», де за обмежений час потрібно було дезактивувати макет діючої моделі бомби з часовим механізмом та набором логічних схем для її розмінування.

004005

Фізичні досліди також не залишили байдужих. Звуковий частотний поріг, резонанс, «ультразвуковий фонтанчик», електростатичний маятник, реактивний рух (запуск моделі ракети) та інші досліди викликали захоплення та жваве обговорення в слухачів.

Учні охоче презентували і свої напрацювання.

006

Інтегрована екскурсія дала позитивні результати та домовленості подальшої співпраці закладів освіти, розкрила можливості удосконалення процесу підготовки студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології).

Інформацію підготовлено к.пед.н. Д.В. Соменком та к.пед.н. О.М. Трифоновою