У період з 3 вересня по 26 жовтня 2018 року студенти-магістранти фізматe спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) проходили виробничу (педагогічну) практику у школі. 30 жовтня підсумки педагогічної практики підбивали на конференції на кафедрі теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

002

В цьому році вперше педагогічну практику проходили студенти, які навчаються за магістерською програмою тривалістю 1 рік 4 місяці. Саме тому педагогічна практика проведена в першій чверті шкільного навчального року. Методичне керівництво кожним магістрантом здійснював його науковий керівник. Це висококваліфіковані методисти кафедри: професори М.В. Анісімов, М.І. Садовий, О.М. Царенко; доценти О.В. Абрамова, О.В. Єжова, С.О. Кононенко, О.В. Пуляк, С.І. Рябець, А.І. Ткачук, О.М. Царенко, Л.О. Чистякова, В.В. Чубар. При розподілі студентів на практику обрані школи, в яких є предмет «Трудове навчання та технології» в 10-11 класах, з гарною матеріально-технічною базою: загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів м. Кропивницький №8, №16, №17, №18, №19, №20, №22, №24, №32, №35, а також Регіональний центр професійної освіти ім. О.С. Єгорова, м. Кропивницький. За індивідуальним планом магістранти проходили педагогічну практику в наступних закладах Кіровоградської області: Ганівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – центр позашкільної освіти Новоукраїнського району; Олександрівське НВО №2; Опорний навчальний заклад «Трепівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Знам'янської районної ради; Мануйлівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» Маловисківської районної ради; Туріянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомиргородської районної ради; Рівнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Новоукраїнського району; Олексіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Катеринівської сільської ради Кіровоградського району; Новоукраїнський міжшкільний навчально-виробничий комбінат; Опорний навчальний заклад «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.Г. Ткаченка», Знам’янський район; а також Дніпропетровської області: Жердянська ЗОШ 1-3 ступеня П’ятихатської районної ради. Завданням педагогічної практики в школі передбачалось проведення уроків, засідань гуртків, позакласних заходів з предмету тощо. Магістранти на конференції обмінялись досвідом щодо методики проведення занять у старшій школі, технології виготовлення наочності, застосування мультимедійного обладнання на уроках технологій.

003

Особливо зацікавили присутніх розповіді магістрантів, які працюють в закладах освіти та проходили практику за місцем роботи.

Цікавою, змістовною була розповідь Ткаченко Галини про досвід роботи Новоукраїнського міжшкільного навчально-виробничого комбінату за профілем «Автосправа».

004

Особливо зацікавила присутніх розповідь студенток Басової Олександри та Терещенко Юлії, які проходили педагогічну практику за місцем роботи в Регіональному центрі професійної освіти ім. О.С. Єгорова, м. Кропивницький

005006007

Підсумовуючи результати педагогічної практики, учасники конференції зазначили, що студенти готові до самостійної роботи у закладах середньої освіти.

Матеріал підготувала керівник педагогічної практики магістрантів спеціальності «Трудове навчання та технології», доктор педагогічних наук, доцент Єжова О.В.