Освітньо-професійні програми другого (магістерського) рівня вищої освіти:
«Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота»
Мета ОП: Підготовка конкурентоздатних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності на основі глибокого оволодіння сучасними теоретичними досягненнями та практичними вміннями з географії, економіки, краєзнавчо-туристичної роботи, сучасних освітніх технологій навчання, методології та методики професійної діяльності вчителя географії та економіки в старшій (профільній) школі та організатора краєзнавчо-туристичної роботи, здатності розв’язувати складні завдання та практичні проблеми в процесі професійної діяльності
КВАЛІФІКАЦІЯ
1. Магістр освіти. Вчитель географії та економіки закладу загальної середньої освіти.
2. Організатор краєзнавчо-туристичної роботи.
3. Керівник краєзнавчо-туристичного гуртка
КАРʼЄРНІ ПЕРСПЕКТИВИ
- вчитель географії закладу загальної середньої освіти;
- вчитель географії та англійської мови закладу загальної середньої освіти;
- вчитель географії та історії закладу загальної середньої освіти;
- керівник туристичного та краєзнавчого гуртка у закладах загальної середньої освіти та позашкільних установах (зокрема у центрах туризму, краєзнавства та екскурсій);
- організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми;
- керівник підрозділів у сфері освіти;
- керівник підрозділів у сфері туризму;
- науковий співробітник в природоохоронних установах – біосферних та природних заповідниках, національних природних парках тощо;
- управлінські посади в туристичних фірмах, готельних підприємствах;
- посада менеджера у туристських організаціях і фірмах;
- фахівець з охорони навколишнього середовища
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
У розпорядженні студентів – навчальні корпуси; гуртожитки; тематичні кабінети; спеціалізовані лабораторії; комп’ютерні класи; пункти харчування; точки бездротового доступу до мережі Інтернет; мультимедійне обладнання; спортивний зал, спортивні майданчики; обладнання та устаткування, необхідне для лабораторних і польових досліджень географічних об’єктів і систем; картографічні матеріали; туристичне спорядження; технічні засоби навчання, друковані та Інтернет-джерела інформації для формування предметних компетентностей з географії в процесі навчання здобувача і необхідних в освітньому процесі з географії в школі; використання баз для проведення навчальних і виробничої практик в інших освітніх установах (за договорами про співпрацю).
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Другий (магістерський) рівень вищої освіти:
1. Навчальна практика-тренінг "Засоби дистанційної освіти"
2. Виробнича педагогічна практика у школі
До реалізації ОП “Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота” залучено: 1 доктор географічних наук, професор; 1 доктор економічних наук, професор.; 6 кандидатів географічних наук (в т.ч. 5 доцентів); 5 кандидатів педагогічних наук, доцентів; 1 кандидат біологічних наук, доцент; 1 кандидат філологічних наук, доцент; 1 кандидат історичних наук, доцент;1 кандидат філософських наук.
До реалізації ОП “Середня освіта (Географія та Мова і література (англійська)) залучено: 1 доктор географічних наук, професор; 1 доктор філологічних наук, професор; 6 кандидатів географічних наук (в т.ч. 5 доцентів); 7 кандидатів педагогічних наук, доцентів; 1 кандидат психологічних наук, доцент; 1 кандидат біологічних наук, доцент; 1 кандидат філологічних наук, доцент; 1 кандидат історичних наук, доцент; 1 кандидат філософських наук; 1кандидат фізико-математичних наук, доцент.
До реалізації ОП “Середня освіта (Географія та Історія)” залучено: 1 доктор географічних наук, професор; 6 кандидатів географічних наук (в т.ч. 5 доцентів); 10 кандидатів історичних наук (в т.ч. 9 доцентів), 5 кандидатів педагогічних наук, доцентів; 1 кандидат біологічних наук, доцент; 1 кандидат філологічних наук, доцент; 1 кандидат філософських наук; 1кандидат фізико-математичних наук, доцент.