Завідувач кафедри математики, професор Василь Андрійович Кушнір звернувся зі статтею до студентів та розкрив особливості й переваги навчання у магістратурі за спеціальністю 014 Середня освіта (математика). Подаємо повний текст його виступу.
На сьогодні можливо отримати вищу освіту за двома рівнями освітньо-кваліфікаційної підготовки учителів у вищих педагогічних навчальних закладах: бакалавр і магістр.
Магістратура передбачає підготовку сучасного вчителя у напрямках: вивчення нових предметів з математики та інформатики: сучасна алгебра, конструктивна геометрія, асимптотичні методи в диференціальних рівняннях, теоретичні основи створення методичних систем, вибрані задачі з математики, методика викладання математики в старших класах, історія компۥютерної техніки і програмування, функціональний аналіз, різницеве числення, системи числення, конкретна математика, інформаційно-комунікаційні технології в освіті, моделювання складних систем, сучасні проблеми прикладної математики, математико-статистичні методи в педагогічних дослідженнях, педагогіка вищої школи, психологія вищої школи. Анонації навчальних дисциплін наведені на сайті факультету.
Наведені навчальні дисципліни покликані дати нові знання з нових математичних дисциплін і методики навчання математики, інформатики, зорієнтувати навчальні програми безпосередньо на майбутню професійну двяльність учителів. Зокрема, вивчаються теоретичні основи створення методичних систем (зміст навчальних дисциплін, методи, способи, прийоми навчання математики, засоби навчання, роль і місце різних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) при навчанні математики, гуманітарні проблеми навчання), технологія бінарного навчання навчання математики та інформатики, диференціальних рівнянь та інформатики, конструювання навчальних завдань з математики на основі математичного моделювання із застосуванням ІКТ (конструювання функцій з певними властивостями, систем лінійних рівнянь, логарифмічних, раціональних, ірраціональних рівнянь, тощо), що надає магістрантам знання й уміння застосовувати на практиці математичні завдання нового виду, готувати достатню кількість варіантів однотипових завдань для індивідуального навчання чи тестування. Магістранти засвоюють активні, інтерактивні, індивідуальні, дистанційні та інші технології навчання.
Нові навчальні дисципліни з інформатики призначені для формування нових знань і умінь з цієї області знань, котрі повۥязані з сучасним програмуванням в Інтернеті, програмуванням різних технічних пристроїв, а з урахуваням знань і умінь з економічних дисциплін і програмування різних банківських програм, створення й експлуатація програмних засобів в різних установах, фірмах, державних органах управління.
Диплом магістра з математки на сьогодні дає такі можливості і права:
– працювати вчителем старшої школи;
– викладати у вищих професійно-технічних училищах, коледжах різних напрямків, вищих навчальних закладах;
– працювати в установах освіти та інших державних установах з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;
– успішно влаштовуватися та кар’єрно зростати у різних державних установах, банках, фірмах, наукових установах;
Пам’ятайте, що:
– саме диплом магістра дозволяє швидко й успішно здійснювати професійну карۥєру;
– магістрам раніше присвоюють вчительські категорії, призначають на керівні посади, переводять на нові підвищені ставки заробітних плат;
– магістрам віддають перевагу при прийомі на конкурсній основі на роботу, причому не тільки у заклади освіти, а й у банки, державні установи, фірми.
– наші дипломи магістрів визнаються у Єропейському Союзі, США, Канаді;
– тільки з дипломом магістра можна вступати в аспірантуру як в Україні, так і в Європі, США, Канаді;
– тільки з дипломом магістра можна влаштуватися на роботу у Європі, США, Канаді за спеціальністю диплома.
Навчання у магістратурі – це інвестиції коштів, зусиль, енергії юності і молодості у свою професійність, свою майбутню професійну діяльність, власну карۥєру, це творення власного майбутньго, власної долі. Не марнуйте накращі роки юності і модлодості, вступайте в магістратуру, забезпечуючи цим власне майбутнє.