5 жовтня на п’ятій парі в 106 аудиторії відбулось планове засідання гуртка  «Розв'язування компетентнісних завдань мовою Python» (керівник – викладачка кафедри МСІТН. А. Дроговоз).  Для майбутніх учителів інформатики – а саме вони є учасниками  гуртка – вміння ставити перед учнями та розв’язувати компетентнісні завдання є  необхідною складовою успішної професійної діяльності. До компетентнісних відносять завдання, що не передбачають наявності  чітко визначеної моделі (у вигляді конкретних формул чи законів, які слід застосувати), зазначених вхідних даних та результатів. Компетентнісні завдання з інформатики можна розглядати як комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ в ролі засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги та критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання.

Студент групи ІНФ19Б Микита Гребенюк презентував доповідь на тему "Метод доцільно дібраних задач". Він розглянув компетентнісні завдання для учнів 7–8 класів, визначив стратегію їхнього розв’язування та інструменти реалізації, оцінив оптимальність обраних інструментів.  Студент звернув увагу на те, що передбачає  розбиття задачі на підзадачі – ситуації, які конкретизують основну задачу, надаючи дітям план розв’язування завдання та спрямовують на розвиток готовності учня застосовувати набуті знання та вміння в новій ситуації, яка близька до звичного життєвого середовища. 

IMG 20211007 123643 resized 20211013 015422851IMG 20211007 123756 resized 20211013 015422598IMG 20211007 123815 resized 20211013 015422247IMG 20211007 123920 resized 20211013 015419995IMG 20211007 124116 resized 20211013 015419423

Щиро сподіваємося, що гурткова робота стане запорукою успішної фахової діяльності майбутніх учителів інформатики!