Щойно викладачі кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності та студенти спеціальностей: 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)015 Професійна освіта (Цифрові технології)015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) долучилися до роботи Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи».

Конференція об’єднала науковців з Національної академії педагогічних наук України, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, Хмельницького національного університету, Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії (м. Запоріжжя), Коломийського індустріально-педагогічного технікуму, Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Бердянського державного педагогічного університету, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Вищого комунального навчального закладу «Володимир–Волинський педагогічний коледж ім. А.Ю. Кримського», Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», ДЗ «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» та інших закладів освіти.

001

На конференції у гармонійній науковій атмосфері обговорили актуальні проблеми розвитку професійної та технологічної освіти, зокрема:

– Тенденції розвитку професійної та технологічної освіти в умовах інтеграційних процесів;

– Компетентністний підхід у професійній та технологічній освіті;

– Дидактичні, методичні та виховні аспекти сучасної підготовки учнів в контексті нової української школи;

– Професійне становлення особистості в контексті європейської освіти.

Висвітлена на конференції інформація сприяла визначенню вектору професійного становлення студентів спеціальностей: 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 015 Професійна освіта (Цифрові технології), 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), які з цікавістю слухали доповідачів.

Інформацію підготували д.пед. н., доц. О.М.Трифонова та д.пед.н., проф. М.І.Садовий