Карантин змінив світ, вплинув на всі сфери освітнього процесу. Як ефективно будувати комунікації між студентами, викладачами, адміністрацією та роботодавцями в умовах віддаленої роботи? Як мотивувати студентів бути активно задіяними до освітнього процесу онлайн? Ці та багато інших питань розглянули учасники дискусії зі усієї України.

001

Викладачки кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Оксана Абрамова та Ольга Пуляк та студенти фізико-математичного факультету взяли участь у всеукраїнській панельній дискусії з проблем дистанційної освіти. 

19 листопада за ініціативи та підтримки агенцій UGEN, GENESIS та Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася панельна дискусія «Переваги та виклики дистанційної освіти. Інструменти для спільної роботи online». Дискусія відбулася у рамках онлайн-відкриття простору у Наукової бібліотеки ім. М. Максимовича КНУ ім. Тараса Шевченка. До дискусії долучилися викладачі, представники центрів працевлаштування закладів освіти, фахівці роботи з персоналом та представники роботодавців. У роботі вебінару взяли участь понад 80 учасників.

Учасники обговори питання змін в умовах карантину у формат взаємодії між адміністрацією ЗВО, студентським активом та роботодавцями. Як мотивувати студентів бути активно задіяними до освітнього процесу онлайн (формальної та неформальної освіти: стажування, курсів від компанії). Які інструменти для цього  можна використати. Як оцінювати студентів і не порушувати принципи академічної доброчесності.

002

Учасники панельної дискусії ділилися власним досвідом віддаленої роботи. Спікери відповідали на запитання. Всі погоджувалися з тим, що система освіти трансформується, стажування і практики проходять віддалено і необхідно активно використовувати інноваційні інструменти співпраці освіти і бізнесу.

Викладачі КНУ ім. Тараса Шевченка, які були присутні як спікери, висловили пропозицію зібрати роботодавців і представників ЗВО та розробити єдину освітню стратегію.