15-17 січня 2019 року на фізико-математичному факультеті проходив обласний семінар для вчителів фізики «Олімпіадні задачі з фізики як засіб ефективної роботи з обдарованими дітьми», організований лабораторією природничо-математичних дисциплін КОІППО імені Василя Сухомлинського (методист – кандидат педагогічних наук А.А. Дробін).

0102

Активну участь в організації та проведенні семінару взяли викладачі кафедри фізики та методики її викладання ЦДПУ ім.В.Винниченка. Вони запропонували вчителям своє бачення шляхів покращення процесу підготовки учнів до розв’язування завдань ІІІ та ІV етапів олімпіади з фізики.

На засіданні 16 січня досвідом роботи з учнями при розв’язуванні завдань з тем «Небесна механіка», «Астрофізика», «Спеціальна теорія відносності та релятивіська фізика» поділився з колегами кандидат фізико-математичних наук, доцент О.В. Волчанський.

03

Під час перерви в роботі семінару Олег Володимирович ознайомив учителів із переліком спеціальностей, які пропонує фізико-математичний факультет ЦДПУ ім.В.Винниченка.

Особливу зацікавленість в учасників семінару викликало нове для галузі поєднання спеціальностей «Фізика і англійська мова», яка дозволить випускникам вільно почувати себе в загальносвітовому освітньому і науковому просторі, зокрема брати участь в магістерських програмах Делаверського та Північнотехаського університетів (США), з якими наш університет має відповідні домовленості. 

Завершилося засідання презентацією посібника О.В. Волчанського «Підготовка до учнівських олімпіад з астрономії». Посібник розрахований на студентів фізико-математичних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів, а також вчителів і учнів, які  займаються підготовкою до участі в астрономічних олімпіадах. У першій частині посібника стисло подано теоретичний матеріал, необхідний для розв’язування олімпіадних завдань. У практичній частині розміщено задачі ІІ (районного) та ІІІ (обласного) етапів Всеукраїнських астрономічних олімпіад із розв’язками (другий розділ) та для самостійного розв’язування (третій розділ). Завдання згруповані за темами, вони містять як авторські задачі, так і взяті з відкритих джерел мережі Internet.

0405

Учасники семінару отримали можливість поповнити свою бібліотеку примірником посібника з підписом автора.