Студенти групи ТО14Б спеціальності «Технологічна освіта» в межах вивчення дисципліни «Теорія і методика позашкільної освіти» відвідали КЗ «Станція юних техніків», де для них доцентом Л.О. Чистяковою та старшим викладачем О.М. Щирбулом було проведено практичне заняття.

2

Під час заняття студенти мали змогу в реальних умовах ознайомитися зі структурою позашкільного навчального закладу, особливостями організації та роботи гуртків різних видів, познайомилися з керівниками гуртків, дізналися про особливості гурткової роботи. Студенти відвідали гуртки з соломоплетіння й виготовлення сувенірів, з судномоделювання та авіамоделювання, гуртки з автотрасового моделювання та історико-технічного стендового моделювання, з моделювання залізничного транспорту та залізниці, побачили значні досягнення педагогів та гуртківців СЮТ, ознайомилися з матеріальною базою та технічним забезпеченням гуртків.

3

Заступник директора станції з навчально-виховної роботи Зарічанська Л.В. розповіла про історію КЗ СЮТ, проблеми та перспективи розвитку цього навчального закладу, акцентувала увагу студентів на вимогах до діяльності позашкільних навчальних закладів, особливостях вибору форм і методів позаурочної роботи, розповіла про роботу з дітьми та їх батьками. Методисти закладу розповіли про те, як у СЮТ створюють умови для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей, як впроваджуються нові форми організації позашкільної життєдіяльності у закладі, продемонстрували студентам наукові та методичні доробки викладачів станції, подарували посібники з методичними рекомендаціями.

4

Також студенти відвідали майстер-клас для дітей з особливими потребами, побачили, як впроваджується інклюзивна позашкільна освіта у життя, як працюють педагоги в таких умовах, допомагали учням виготовити поробку з пінопласту.

5

Така форма проведення занять дозволяє студентам спостерігати, аналізувати й узагальнювати свій досвід і досвід роботи досвічених педагогів з організації позаурочної роботи, працювати над удосконаленням своєї педагогічної кваліфікації.

6789