11 травня 2017 року в лабораторії № 202 кафедри інформатики відбувся передзахист бакалаврських дипломних робіт студентів 46 групи, спеціальність 6.040302 Інформатика.

2

Отже, навіщо кафедра влаштовує цей захід і чому до нього потрібно віднестись з усією серйозністю?

  • По-перше, це підготовка студента до захисту кваліфікаційної роботи, на якій буде присутня державна комісія. Тому викладачам дуже важливо оцінити рівень підготовки студентів і переконатись, що дипломні роботи готові до захисту.
  • По-друге, це генеральна репетиція для дипломників. Небагато є студентів, що вміють впевнено триматись перед аудиторією. Тому на передзахисті створюється обстановка, наближена до реальних умов. У студентів є можливість прорепетирувати свій виступ, продемонструвати презентацію. В процесі виступу викладачі будуть їм задавати питання, вкажуть на потенційно слабкі місця і недоліки. І, головне, буде ще час на їх виправлення перед захистом. 
  • По-третє, це надання шансу тим студентам, чий диплом поки що «не дотягує» або до бажаної оцінки, або до мінімально прийнятої якості. Після передзахисту є можливість виправити окремі недоліки і покращити презентацію і виступ.   

3

Як це відбувалося? Перш за все хочеться відмітити масовість заходу – 46 група з’явилась на передзахист практично у повному складі. Комісія викладачів теж була представлена  науковими керівниками дипломних робіт та головуючим – завідувачем кафедри інформатики Паращуком Степаном Дмитровичем.

Комісія уважно слухала представлені доповіді, робила слушні зауваження щодо коректності формулювань за змістом роботи, конструктивної критики програмних продуктів та шляхів їх покращення тощо. Слід відмітити, що продемонстровані програмні продукти викликали особливу цікавість у членів комісії – адже це  результат набутих за чотири роки навчання навичок та умінь.

4

Пожвавлений інтерес викликали виступи студентів 46 групи – активних учасників багаточисленних олімпіад та чемпіонатів. Ними представлено дуже цікаві і гідні проекти.

В цілому передзахист проходив хоча і в напруженій, але продуктивній і робочій атмосфері. Жвавий обмін думками щодо представлених студентами результатів сприяв кращому усвідомленню ними планів  розгортання подальшого дослідження.