Для 4-курсників спеціальності Математика-Інформатика фізико-математичного факультету проведено цикл лабораторних робіт з методики навчання інформатики, об’єднаних темою «Використання частково-дидактичних методів на уроках інформатики в основній школі». На кожному занятті студенти мали змогу бути як в ролі вчителя інформатики, так і в ролі учня середньої школи. Студент-учитель готував фрагмент уроку, під час проведення якого використовував метод доцільно дібраних завдань або демонстраційний метод для однієї з тем з інформатики. Студенти-учні виконували завдання, задавали вчителю каверзні запитання, порушували дисципліну, вдавали, що деякі завдання вони не в змозі виконати. Тобто створювали умови близькі до реальних, чим випробували майбутнього вчителя на міцність.

2

На останньому занятті студенти зробили висновок, що така форма роботи дає можливість отримати додатковий досвід проведення уроків. Неоціненний додатковий досвід отримала також і викладач циклу лабораторних робіт – доцент кафедри інформатики Рєзіна Ольга Василівна.

3

Повідомлення підготувала доцент кафедри інформатики О.В. Присяжнюк.

4