Бабій В., Акбаш К.С.
Анотація. В статті розглядається застосування створених комп’ютерних ландшафтів у сучасних сферах діяльності. Також висвітлюються основні проблеми створення динамічного ландшафту в комп’ютерній графіці. Основною метою статті є висвітлення теоретичних положень симплексного шуму при створенні програмного забезпечення для автоматизації створення рельєфних ландшафтів. Окрім того, стаття містить детальний опис батьківського алгоритму, створення процедурних текстур, шум Перлина. Їх спорідненість та можливість використання в створенні ландшафту.
Ключові слова: генерація ландшафту, карта висот, симплекс шум, шум перлина, комп’ютерна графіка.
GRAPHICAL IMPLEMENTATION OF SIMPLEX NOISE IN THE CREATION OF THE LANDSCAPE
Abstract. The article deals with the application of created computer landscapes in modern spheres of activity. The main problems of creating a dynamic landscape in computer graphics are also covered. The main purpose of the article is to highlight the theoretical positions of simplex noise when creating software for the creation of relief landscapes. In addition, the article contains a detailed description of the parent algorithm, the creation of procedural textures, the pearl noise. Their kinship and the ability to use in the creation of the landscape.
Keywords: landscape generation, map of heights, simplex noise, pearl noise, computer graphics.