Марусенко Роман
Науковий керівник: канд. техн. наук, старший викладач кафедри прикладної математики, статистики та економіки Нарадовий В.В.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна

 

В статті досліджено підходи до визначення поняття проектування. Проаналізовані основні фактори, що впливають на шаблони поведінки користувача та оцінений ступінь їх важливості, яка допомагає зрозуміти предметну область, контекст, обмеження продукту та потреби користувача, що в результаті відтворюється у створенні якісного продукту. Висвітлено основні методи дослідження користувацької поведінки, а також інформацію, яку можна отримати, застосувавши той чи інший метод. Аналіз цих методів показав, що для створення якісного продукту необхідний комплексний аналіз цільової аудиторії, предметної області, а також подібних та конкуруючих продуктів.
Ключові слова: проектування інтерфейсу, поведінка користувача, методи дослідження, продукт, юзабіліті, предметна область, інтерв’ювання.

 

Methods for research of user experience in design of user interface
R. Marusenko
Scientific Supervisor: Candidate of Engineering Sciences, Senior Lecturer of the Department of Applied Mathematics, Statistics and Economics Naradovy V.V.
The Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine

In the article investigated approaches to the definition of design. Analyzed the main factors influencing users’ behavior patterns and valued level of importance, which helps to understand the subject area, context, product constrains and user needs, which in the end is reproduced in creating a quality product. Described the main methods of research of user experience, and also information, that can be obtained by using one or another method. Analysis of these methods has shown that in order to create a quality product required comprehensive analysis of the target audience, the subject area, and competing products.
Keywords: interface design, user experience, research methods, product, usability, subject area, interviewing.

 

Додати коментар