Петріченко Олексій
Науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Кушнір В.А.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна
На сьогодні більшість людей не можуть уявити свого життя без соціальних мереж. Якщо не зловживати використанням соціальних мереж, то вони надають в основному позитивний вплив у плані обміну інформацією в он-лайн спілкуванні. Це розширює коло спілкування, робить його більш доступним для усіх користувачів мережі. У мережі людина може підвищити свою самооцінку, знайти друзів за інтересами та однодумців, поділитися з кимось своїм досвідом і т.д. Але в даній статті мова піде про можливість застосування соціальних мереж в освіті. Розглянуто інструменти соціальної мережі, які можуть бути використанні для навчання. У літературі виділено основні переваги використання та можливі недоліки використання соціальних мереж. Досліджуються аспекти використання комп’ютерних технологій та можливостей інтернет мережі. Доводиться необхідність застосування нових освітніх технологій у навчальному процесі у зв ’язку з розвитком ІКТ та переходом в інформаційне суспільство.
Ключові слова: соціальна мережа, Facebook, інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, технологія.
POSSIBILITIES OF USE OF SOCIAL NETWORKS IN PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS
Petrichenko Alexey
Scientific adviser: Ph.D. Sciences, professor Kushnir VA
Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropivnitsky, Ukraine
Today, most people can not imagine their lives without social networks. If you do not abuse the use of social networks, then they generally have a positive impact on the exchange of information in online communication. It expands the circle of communication, making it more accessible to all network users. On the net, people can increase their self-esteem, find friends for their interests and like-minded people, share their experiences with others, etc. But in this article we will discuss the possibility of using social networks in education. The social networking tools that can be used for learning are considered. The literature highlights the main advantages of using and possible shortcomings in the use of social networks. The aspects of the use of computer technologies and possibilities of the Internet network are investigated. There is a need to apply new educational technologies in the educational process in connection with the development of ICT and the transition to the information society.
Key words: social network, Facebook, information and communication technologies, Internet, technology.