Олійніченко Алла
Науковий керівник: кандидат фізико-математичних, доктор педагогічних наук, професор кафедри математики, завідувач кафедри математики Кушнір Василь Андрійович
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна


Обгрунтовується необхіднідність нестандартних уроків з математики. Аналізуються різні теми таких уроків. Розкриті можливості нестандартних уроків. Показано ефективність нестандартних уроків в плані підвищення активності учнів, цікавості до математики. Такі уроки розширюють кругозір учнів, наближають математичні завдання до життя, сприяють інтеграції знань і умінь з різних предметів. Визначені основні загальні вимоги до нестандартних уроків. Розкрито особливості нестандартних уроків у порівнянні з нетрадиційними уроками.
Ключові слова: Нестандартний урок, уроки змістовної спрямованості, уроки на інтегративній основі, уроки-змагання, уроки суспільного огляду знань, уроки комунікативної спрямованості,уроки театралізовані, уроки-подорожування, уроки-дослідження, уроки-ділові, рольові ігри, уроки-психотренінги, уроки драматизації


Non-standard math lessons
Oleinichenko Alla
Scientific supervisor: Doctor of Pedagogical Sciences, teacher of the Department of Mathematics Kushnir V.A.
The Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine


The necessity of non-standard lessons in mathematics is substantiated. The various themes of such lessons are analyzed. The possibilities of non-standard lessons are revealed. The efficiency of non-standard lessons in terms of increasing student activity, interest in mathematics is shown. Such lessons expand the students' outlook, approximate mathematical problems to life, and promote the integration of knowledge and skills from various subjects. The basic general requirements for non-standard lessons are defined. The features of non-standard lessons are compared with non-traditional lessons.
Key words: non-standard lesson, lessons of content orientation, lessons on integrative basis, lessons-competitions, lessons of social review of knowledge, lessons of communicative orientation, lessons dramatized, travel lessons, study lessons, business lessons, role plays, psycho-training lessons, Drama lessons

Додати коментар