Костенко Денис, Ключник Інна
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна


До сучасних випускників пред’являються високі вимоги щодо змісту знань, умінь і навичок, що визначає конкуретну спроможність фахівця на сучасному ринку праці. При вивчені математики розглядаються задачі, для розв’язання яких потрібно не лише знання шкільної програми, а й творче застосування цих знань, зокрема при розв’язуванні ірраціональних рівннянь. Це питання досить актуальне, тому що задачі такого типу зустрічаються в завданнях шкільних олімпіад з математики, у завданнях для державної підсумкової атестації з математики, ЗНО.
В даній статті розгялядаються різні методи розв’язування ірраціональних рівнянь. Розв’язування таких задач сприяє інтелектуальному розвитку, розвитку логічного мислення та є гарним матеріалом для відпрацювання навиків.
Ключові слова: ірраціональні рівняння, допустимі значення, методи розв’язання.


Some features of teaching irrational equations
Kostenko Denis, Kliuchnyk Inna
Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropivnitsky, Ukraine


To modern graduates meet the high requirements regarding the content of the knowledge, abilities and skills, which determines the capacity of the specialist to compete on the modern labour market. Teach mathematics addresses the problem, for which you need not only knowledge of school curriculum, but also the creative application of this knowledge, in particular when starting of irrational equations. This issue is quite relevant, because the problem of this type found in the tasks of school, district math olympiads, tasks for the State final certification in mathematics, EIT.
In this article different methods of starting of irrational equations. Solving such problems contributes to intellectual development, the development of logical thinking and is a good material for the development of skills.
Key words: irrational equations, allowable values, methods of starting.

Додати коментар