Кириченко Наталія
Науковий керівник – кандидат пед. наук, старший викладач кафедри математики Ботузова Ю.В.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна


В статті проілюстровано застосування пошуково-дослідницьких задач на уроках математики. Дано визначення пошукової задачі. Встановлено, що одним із найважливіших засобів розвитку математичних здібностей є ефективна організація та управління пошуковою діяльністю учнів у процесі розв’язання математичних задач. Розглядається питання доцільності розв’язання однієї задачі декількома способами, якщо це можливо. Проаналізовано та встановлено, що такий підхід сприятиме: економії навчального часу, розвитку в учнів прийомів логічного пошуку розв’язання, розвитку інтересу учнів до вивчення математики.
Ключові слова: методика навчання математики, пошуково-дослідницькі задачі, розвиток логічного мислення


Application of search-researching tasks on the lessons of mathematic
N. Kyrychenko
Scientific supervisor: Candidate of Pedagogical Sciences, teacher of the Department of Mathematics Botuzova Y.V.
The Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine


The article illustrates the using of search-researching tasks on the lessons of mathematics. The definition of the search task is given. It is established that one of the most important means of development of mathematical abilities is the effective organization and management of pupils search activity in the process of solving mathematical problems. The question of the expediency of solving one task in several ways, if possible, is considered. It has been analyzed and found that such an approach will contribute to: saving time, developing pupils 'logical abilities, and developing pupils' interest in mathematics.
Key words: methodology of teaching mathematics, search-researching tasks, development of logical thinking

Додати коментар