Лавошнік Вікторія
Науковий керівник: док. пед.наук, доцент Сальник І.В.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна


В статті обґрунтовано, що ефективним напрямом удосконалення процесу навчання фізики є запровадження комп’ютерного моделювання. Використання комп’ютерних моделей дозволяє розширити можливості реального навчального експерименту, унаочнити навчальний процес, вивчати внутрішні властивості явищ та процесів. Проілюстровані особливості віртуальних моделей, які можуть бути використані для розвитку пізнавальних здібностей учнів, їх критичного мислення та творчості. Визначено, що такі засоби, є невід’ємною складовою цифрових навчальних комплектів.
Ключові слова: віртуальність, комп’ютерне моделювання, імітаційні моделі, навчальний фізичний експеримент, цифрові навчальні комплекти.


USING OF COMPUTER SIMULATION IN LEARNING PHYSICS EXPERIMENT
V.Lavoshnik
Scientific supervisor: doctor of pedagogical sciences, docent Salnyk I.V.
Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine


The article proved that the effective direction of improving of the process of learning physics is the introduction of computer simulation. Using of computer models allows you to expand the opportunities of a real learning experiment, to visualize the learning process, to study the internal properties of phenomena and processes. Features of virtual models that can be used to develop cognitive abilities of students, their critical thinking and creativity have been illustrated. Such tools are an integral part of digital educational kits.
Key words: virtuality, computer simulation, simulation models, learning physics experiment, digital educational kits.

Додати коментар