Руденко Альона

Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент Н.О. Пасічник

Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка

Анотація: В статті визначається кількісне співвідношення жінок та чоловіків в системі загальної середньої освіти Кіровоградської області та підтверджується ґендерна асиметрія та фемінізація цієї системи.

Ключові слова: ґендер, ґендерний паритет, ґендерна асиметрія, фемінізація.

Повний текст статті

Список літератури:

  1. Агєєва В. Жіночий простір / В. Агєєва. – К. : Факт, 2003. – 280 с.
  2. Кравець В.П. Ґендерні дослідження : прикладні аспекти. Монографія. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013. – 448 с.
  3. Ґендерний аналіз українського суспільства / за ред. Т. Мельник. – К. : ПРООН, 1999. – 293 с.
  4. Смоляр Л. Жіночий рух України як чинник ґендерної рівноваги та ґендерної демократії в українському соціумі [Електронний ресурс] / Л. Смоляр. – Режим доступу: www/vlada.kiev.ua/women/zhruk.htm.
  5. Близнюк В. Ґендерні відмінності оплати праці в Україні / В. Близнюк // Україна: аспекти праці. – 2012. – № 6 – С.18–25.
  6. Головашенко І.О. Ґендерний підхід в системі освіти: узгодження національного досвіду з міжнародними стандартами.[Електронний ресурс] – Режим доступу: .
  7. EducationIndicators. Technicalguidelines. UNESCOInstituteforStatisticsP.49.

 

Відомості про автора:

Руденко Альона – студентка VI курсу фізико-математичного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.