Харитоненко Олена

Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Яременко Л.І.

Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка

Анотація: Стаття присвячена дослідженню відмінностей рівнів навчальних досягнень юнаків та дівчат з вищої математики. Порівняльний аналіз успішності студентів зроблено за результатами тестування. Перевірку непараметричних гіпотез виконано за допомогою критерію Q-Розенбаума.

Ключові слова: гендерні дослідження, математично-статистичні методи, критерій Q-Розенбаума.

Повний текст статті

Список літератури:

  1. Руденко В.М., Руденко Н.М. Математичні методи в психології: підручник / В.М. Руденко, Н.М. Руденко. – К.: Академвидав, 2009. – 384 с.

 

Відомості про авторів:

Харитоненко Олена Володимирівна – студентка I курсу магістратури за спеціальністю 011 Науки про освіту (Освітня програма: Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект) фізико-математичного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.