×

Повідомлення

Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_13/001.png'
Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_13/002.png'
Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_13/003.png'

Відповідно до задач проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend») за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне виконавцями проєкту – Катериною Акбаш, Наталею Пасічник та Ренатом Ріжняком – була підготовлена стаття «Формування ядра індексу Гірша педагогічних університетів України: гендерні особливості». Стаття недавно була опублікована в 2-му номері журналу «Статистика України» за 2023 рік.

001

У статті розкрито результати дослідження, що проводилося з метою визначення гендерних особливостей складу групи авторів статей, які увійшли до ядра індексу Гірша за кожним педагогічним університетом України (згідно з базою даних SciVerse Scopus), а також аналізу факторів впливу на формування ядра індексу Гірша цих університетів у гендерному розрізі.

002

Гендерний аналіз груп авторів показав, що за наявності загального гендерного паритету в групах авторів статей, проіндексованих у базі Scopus, між групами авторів, статті яких входили до ядра h-індексу кожного університету, існує гендерна асиметрія на користь чоловіків. Така сама тенденція має місце і між гендерними групами авторів, статті яких потрапили до ядра h-індексу об’єднаного списку всіх педагогічних університетів України, причому щодо співвідношень як груп авторів статей, так і внесків груп у ядро. Невдовзі зі змістом статті можна буде ознайомитися на сайті журналу.

003

Команда виконавців проєкту продовжує реалізовувати основну мету виконання проєкту, а саме популяризувати та науково обґрунтовувати гендерну проблематику та привертати увагу громадськості до просування гендерної рівності та універсального включення гендерних вимірів.