30 березня 2018 року відбулася звітна конференція з питань педагогічної практики студентів спеціальності Математика (МІ14Б та МФ14Б груп).

Тривала педагогічна практика 6 тижнів: з 5 лютого по 17 березня 2018 року та відбувалася у школах міста Кропивницького та області. Зміст практики включав завдання з трьох основних модулів: математики, педагогіки та психології. Метою педагогічної практики було ознайомлення студентів з педагогічною шкільною дійсністю, сприяння їхньому фаховому зростанню, формування їх педагогічної майстерності.

2

Виконуючи обов’язки учителя математики та класного керівника учнівського колективу практиканти уже з перших самостійних кроків на учительській стезі змогли оцінити школу як педагогічний заклад, у якому в майбутньому працюватимуть, спостерігали за діяльністю учителів, за їхніми взаємостосунками з учнями; залучалися до системи навчальної, позакласної та позашкільної роботи з дітьми; розширювали їхнє уявлення про взаємодію школи з навколишнім соціальним середовищем тощо.

На конференцію студенти підготували захоплюючі доповіді про свою педагогічну практику та про перший досвід на посаді учителя математики та класного керівника учнівського колективу:

  1. Шевченко Руслан:
  • – Про навчально-виховний процес Павлиської ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцея імені В.О. Сухомлинського.

34

  1. Марченко Костянтин:
  • – Про особливості навчання учнів профільного класу.
  1. Кукуєва Анастасія:
  • – Про забезпечення рівного доступу до якісної освіти (індивідуальне навчання) дітей, які мають фізичні вади.
  1. Мишко Єгор:
  • – Про форми активізаціїї навчально-виховного процесу слабовстигаючих учнів.

56

  1. Хуторна Альона:
  • – Про вплив домашнього середовища дітей на ставлення їх до вчителів та однокласників.
  1. Кравченко Оксана:
  • – Про позитивні та негативні сторони використання учнями посібників з готовими домашніми завданнями.

7

  1. Салов Володимир:
  • – Про диференційоване навчання учнів різного рівня підготовки з математики.
  1. Андрущенко Олена:
  • – Про необхідність урізноманітнення застосовуваних методик навчання під час педагогічної практики.
  1. Очеретнюк Роман:
  • – Про особливості інтелектуального та психологічного розвитку обдарованих дітей.
  1. Матвієнко Вікторія:
  • – Про особливості застосування моделі навчання за В.О. Сухомлинським в сучасних шкільних умовах.
  1. Крикотненко Ірина:
  • – Про ефективність використання презентації під час проведення нестандартного уроку математики.

Студенти також демонстрували плакати, які їм подарували учні на згадку.

8

Здавалося, що конференція буде нескінченною, стільки у студентів було тем для обговорення щодо їхньої практики. Головним висновком студентів після закінчення практики стало тверде переконання у тому, що школа – це їх професійний шлях!

9

Підбиваючи підсумки педагогічної практики керівник В.В. Нічишина привітала студентів з їх успішним закінченням практики та подякувала за небайдужість до проблем шкільного сьогодення.

Студенти фізико-математичного факультету в черговий раз підтвердили свою гідну фахову підготовку!