7 грудня 2017 року на засіданні методичної ради університету викладачі кафедри інформатики презентували оновлений курс «Інформаційно-комунікаційні технології» для майбутніх вчителів. 

В навчальному курсі акценти зміщені з традиційного опрацювання офісних пакетів до Інтернет-технологій. Основні модулі – це технології web 2.0, хмарні технології, мультимедіа, також пропонується огляд технологій штучного інтелекту.

Курс має за мету підготувати майбутніх вчителів до викладання у школі власних предметів із умілим застосуванням ІКТ в професійній діяльності.

Також мова йшла про курс «ІКТ в освіті» , який розраховано на 30 годин. Курс готує студентів четвертого курсу вчительських спеціальностей безпосередньо до викладацької діяльності.

Центральна тема курсу – це побудова інформаційного освітнього середовища навчального закладу. В контексті цього розглядаються дві системи: Wiki-сайт та Google-сервіси. Окрім того, розглядаються питання створення пізнавальних комп’ютерних ігор, тестів, а також методики організації спільної роботи (блоги, стінгазети або Whiteboard тощо).

2

Слід відмітити, що у курсі «ІКТ в освіті» акцент зроблено на використання мобільних технологій, оскільки саме такі технології доступні через мобільні пристрої і не потребують додаткових інформаційних ресурсів.

Навчання – найцікавіший процес, але тільки в тому випадку, якщо викладачі використовують правильні методи: втягують своїх учнів у процес пізнання, пропонують подумати і підтримують ініціативу. У мінливому світі "виграє" той, хто швидко пристосовується до нових умов. На жаль, освіта - дуже консервативна сфера, яка не встигає . Курс «ІКТ в освіті» має за мету підштовхнути майбутніх учителів до змін в освіті в кращу сторону, змінюючи роль учнів з пасивної на активну.