Студенти фізико-математичного факультету відзначили Міжнародний день бухгалтера. Це професійне свято всіх бухгалтерів світу, яке відзначається щорічно 10 листопада. Цю дату пов’язують з публікацією 10 листопада 1494 року у Венеції праці Луки Пачолі «Все про арифметику, геометрію і пропорції». Один з розділів книги «Про рахунки та інші записи» містив інформацію про бухгалтерські рахунки, опис використання журналів-ордерів, регістрів бухгалтерського обліку. Пачолі був названий «батьком бухгалтерії». До речі Пачолі свого часу зазначав, «що службовець не зможе спокійно лягти спати до тих пір, поки дебет не зійдеться з кредитом…». Сам термін «бухгалтер» введений в обіг в кінці XVст. римським імператором Максиміліаном. Цікаво, що слово «бухгалтер» в перекладі з німецької мови – «тримає книгу», що по суті відповідає професії бухгалтера й обліковця.
Професія бухгалтера – одна з точних і найбільш потрібних в сучасному глобальному світі. Неможливо уявити життя без бухгалтерії, адже це стосується кожної людини, що живе в соціумі.
Студенти фізико-математичного факультету спеціальностей «Статистика», «Математика» і «Фізика» вивчають навчальну дисципліну «Бухгалтерський фінансовий облік». До Міжнародного дня бухгалтера 10 листопада зі студентами спеціальностей «Математика» і «Фізика» третього року навчання було проведено ділову гру «Загадкова кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку» на прикладі виробничого підприємства. Учасники гри – керівник (Ярмоленко А.); головний бухгалтер (Котельнікова С.); касир (Драганець О.), бухгалтери-обліковці та ревізор (ст. викл. Корецька В.О.).
Запропонована ділова гра може розглядатися як елемент тренінгу, є актуальною і результативною, так як розвиває спеціальні компетенції студентів:
- здатність приймати рішення (уміння виробляти і приймати модель конкретних дій);
- самостійність та ініціативність (уміння індивідуально виробляти й активно реалізовувати рішення);
- уміння працювати з інформацією (здатність пошуку інформації, її аналіз, переводити її з однієї форми представлення в іншу);
- проблемність мислення (здатність бачити проблеми, їх пошук і визначення її основних характеристик);
- етичність (володіння етичними нормами і навичками моральної поведінки в умовах колективної взаємодії).
Повідомлення підготовлене старшим викладачем кафедри прикладної математики, статистики та економіки Корецькою Вікторією Олександрівною