×

Повідомлення

Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_8/001.jpg'
Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_8/002.jpg'
Lack of access rights - File '/images/ERASMUS-JMO-2021-MODULE/Події_анонси/Подія_8/003.jpg'

Учасницяпроєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан МонеНаталя Пасічник13березня 2023 року провела лекційне заняття зіслухачами Університету третього віку «Натхнення» на тему «Становлення теорії і практики гендерних досліджень».Університет третього віку– це інноваційний громадський проєкт, що веде свій відлік у Кропивницькому з 2014 року і є практичною реалізацією світової концепції освіти впродовж усього життя.

001

Наталя Пасічник проінформувала присутніх про реалізацію проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне,основна мета виконання якого – популяризація європейської гендерної проблематики серед різних верств населення та привернення уваги громадськості до просування гендерної рівності та універсального включення гендерних вимірів. Пані Наталя повідомила, що реалізація проєкту передбачає низку різноманітних заходів, що спрямовані на формування в студентів та викладачів здібностей орієнтуватися в особливостях міжнародної європейської практики у сфері гендерної освітньої статистики, гендерних стереотипів та упереджень у освіті та технології гендерної освіти.

002

Серед фактів, які зацікавили присутніх, була характеристика трьох хвиль фемінізму з аналізом підґрунтя кожної з хвиль, інформація про основні етапи розвитку гендерних досліджень, а також про сучасний фемінізм в Україні.

003

Крім цього, пані Наталя висвітлила зміст організації дослідницької роботи команди проєкту, викладачів та студентів ЦДУ ім. В. Винниченка, яка включала вивчення основних підходів в ЄС та Україні до гендерної рівності. Опрацювання європейського досвіду впровадження гендерної рівності в освітню сферу сприяло розробці та реалізації досліджень щодо вивчення проявів «прихованого» навчального плану та гендерної чутливості освітнього процесу закладу освіти.

Присутніми студентами «Університету третього віку» з зацікавленням був сприйнятий зміст виступу Наталі Пасічник. Домовилися продовжувати спілкування.