Якушкіна Віта
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Царенко Олександр Миколайович
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна
У статті здійснено аналіз сучасних засобів об’єктивного оцінювання учнів на уроках технологій. Автором проведено порівняльну характеристику традиційних методів оцінювання та диференційованих. В процесі дослідження запропоновано використовувати мотиваційно-заохочувальні стимули для кращого навчання учнів на уроках технологій.
Ключові слова: оцінювання, критерії оцінювання, диференційований підхід.
Modern Measures of the Objective Evaluation of Knowledge of Pupil on Technological Lessons
V. Yakushkina
Scientific supervisor: candidate of pedagogical sciences, associate Professor, Department of theory and methodology of technological training, health and safety Tsarenko O.M.
Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropivnitsky, Ukraine
The article analyzes modern means of objective assessment of students at technology lessons. The author carried out a comparative description of traditional methods of evaluation and differentiated. In the course of the study, it is suggested to use motivational incentive incentives for better student learning at technology lessons.
Keywords: evaluation, evaluation criteria, differentiated approach.