Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Царенко І.Л.
Смутко Марія
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна
У статті розглянуто формування діяльнісного компоненту школярів при вивченні технологій приготування страв, унікальність кожного учня,важливість творчого мислення, пізнавальної самостійності, творчої діяльності, спрямованості на кінцевий результат, вміння самостійно конкретизувати свої знання й орієнтуватися в інформаційному океані, що дозволяє кожному учневі будувати власний освітній шлях.
Ключові слова: Навчання, діяльність, викладання, методи, вивчення, формування.
Formation of the active component of schoolchildren in the study of cooking techniques
М. Smutko
Scientific supervisor: Candidate of Pedagogical Sciences, Senior Lecturer of the Department of Theory and Techniques of Technological Preparation, Labor Protection and Life Safety Tsarenko I.L.
The Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine
The article considers the formation of the active component of schoolchildren in the study of cooking techniques, the uniqueness of each student, the importance of creative thinking, cognitive independence, creative activity, the focus on the final result, the ability to independently specify their knowledge and navigate the information ocean, which allows each student to build their own educational way.
Key word: Training, activity, teaching, methods, studying, formation.