Воронін Дмитро
Науковий керівник: канд. пед. наук, ст. викл. кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Щирбул О.М.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна
У статті розглядаються проблеми позакласної роботи з учнями як важливого елементу освітнього процесу.
Зокрема, проаналізовано зміст понять: позакласна, позашкільна, позанавчальна, позаурочна робота, методи і форми організації позакласної роботи.
Виокремлено та описано методичні особливості позакласної роботи, котрі необхідно враховувати вчителю при організації та проведенні занять з учнями основної школи для формування й розвитку творчого потенціалу школярів, виробленню в них важливих умінь і навичок пошукової, дослідницької діяльності, самостійного здобуття необхідних знань.
Ключові слова: позакласна, позашкільна, позанавчальна, позаурочна робота, методичні особливості, творчість.
Methodological peculiarities of organization and conducting of extra-curricular work with pupils of the basic school
D. Voronin
The Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytsky, Ukraine
In article problems of out-of-class work with pupils as important element of educational process are considered.
In particular, the maintenance of concepts is analysed: out-of-class, out-of-school, after-hour work, methods and forms of the organization of out-of-class work.
Features of out-of-class work which the teacher needs to consider at the organization and training with pupils of the main school for formation and development of creative potential of school students are analysed.
Key words: out-of-class, out-of-school, after-hour work, methodical features, creativity