Соменко Дмитро Вікторович

кандидат педагогічних наук, старший викладач

 

Тема кандидатської дисертації: «Розвиток пізнавальної активності студентів педагогічних університетів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» (2015 р.)

Наукові інтереси: проблеми розвитку професійних компетентностей студентів спеціальності: 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології); технології 3D друку; освітня робототехніка.

Публікації: має більше 90 публікацій, та методичних друкованих праць, серед яких публікації включені до наукометричних баз даних Scopus,Web of Science, Copernicus, Google Scholar, переліку фахових видань України. Проходив міжнародне науково-педагогічне стажування (Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, Польща, 2020 р.).

Має повну вищу освіту зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика» та дві кваліфікації – вчителя фізики, основ інформатики та астрономії загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів, за дипломом спеціаліста, та магістра педагогічної освіти, викладача фізики, за дипломом магістра Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, який закінчив у 2010 році.

З 2009 по 2010 рік працює старшим лаборантом кафедри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

В 2011 році переведений на посаду завідувача лабораторії кафедри.

В 2012-2014 роки співвиконавець держбюджетної наукової теми «Розвиток фундаментальної підготовки вчителів фізики в умовах інтеграції теоретичної та експериментальної складових» (держ. реєстр. № 0112U002180) розробляв проблему упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі з фізики у педагогічних вищих навчальних закладах.

З вересня 2012 року аспірант кафедри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика).

В 2015 році захистив дисертаційне дослідження на тему «Розвиток пізнавальної активності студентів педагогічних університетів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізики) та отримав вчений ступінь кандидата педагогічних наук.

Із 2019 р. працює на посаді старшого викладача кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

З вересня 2023 року працює на посаді старшого викладача кафедри Математики та цифрових технологій.

Профіль в Google Scholar

Профіль в Scopus