Метою курсу є ознайомлення студентів із основними психічними процесами, на яких ґрунтується творча діяльність, структурою, типами і рівнями творчої діяльності, організаційними аспектами реалізації творчої діяльності фахівців, плануванням, організацією, мотивацією та контролем творчої діяльності фахівців при створенні нових об’єктів техніки; ознайомлення з основами теорії технічних систем, їх організацією, структурою, законами розвитку технічних систем.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

- базові психічні основи творчості, види творчості;

- теорію мотивації, структури і рівні психічної діяльності;

- типи і рівні творчої діяльності;

- сенсорні, перцептивні і мнемічні, інтелектуальні, емоційні і мовленнєві процеси творчої діяльності;

- процес, предмет, засоби та умови творчої діяльності;

- закони розвитку технічних систем.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:

- визначати роль базових психічних основ у творчій діяльності;

- розрізняти наукову, технічну та художню творчість;

- мотивувати творчу діяльність фахівців при створені нових об’єктів техніки;

- планувати і організовувати творчу діяльність;

- здійснювати ефективне управління творчою діяльністю;

- ефективно готувати і презентувати інформацію, необхідну для творчої діяльності;

- при управлінні творчою діяльністю ініціювати розгляд раніше створених об’єктів;

- стимулювати імажетивні та інтелектуальні процеси при управлінні творчою діяльністю.

Дисципліна спрямована на формування професійно-педагогічної компетентності.

Програма дисципліни містить такі розділи: Психологічна система творчої діяльності. Організаційна підсистема творчої діяльності. Основи теорії технічних систем. Організація технічних систем. Системна якість технічних систем. Закони розвитку технічних систем, як об’єктивна основа технічної творчості.