Метою курсу є ознайомлення студентів із основними психічними процесами, на яких ґрунтується творча діяльність, структурою, типами і рівнями творчої діяльності, організаційними аспектами реалізації творчої діяльності фахівців, плануванням, організацією, мотивацією та контролем творчої діяльності фахівців при створенні нових об’єктів техніки; ознайомлення з основами теорії технічних систем, їх організацією, структурою, законами розвитку технічних систем.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- базові психічні основи творчості, види творчості;
- теорію мотивації, структури і рівні психічної діяльності;
- типи і рівні творчої діяльності;
- сенсорні, перцептивні і мнемічні, інтелектуальні, емоційні і мовленнєві процеси творчої діяльності;
- процес, предмет, засоби та умови творчої діяльності;
- закони розвитку технічних систем.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
- визначати роль базових психічних основ у творчій діяльності;
- розрізняти наукову, технічну та художню творчість;
- мотивувати творчу діяльність фахівців при створені нових об’єктів техніки;
- планувати і організовувати творчу діяльність;
- здійснювати ефективне управління творчою діяльністю;
- ефективно готувати і презентувати інформацію, необхідну для творчої діяльності;
- при управлінні творчою діяльністю ініціювати розгляд раніше створених об’єктів;
- стимулювати імажетивні та інтелектуальні процеси при управлінні творчою діяльністю.
Дисципліна спрямована на формування професійно-педагогічної компетентності.
Програма дисципліни містить такі розділи: Психологічна система творчої діяльності. Організаційна підсистема творчої діяльності. Основи теорії технічних систем. Організація технічних систем. Системна якість технічних систем. Закони розвитку технічних систем, як об’єктивна основа технічної творчості.