Метою та завданням вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікативні технології в професійній діяльності» є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з ефективного використання комп’ютерних інформаційних технологій в освіті і професійній діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати:

-                   основні поняття і визначення;

-                   основні концепції використання персональних комп’ютерів у навчальному процесі;

-                   технічне та програмне забезпечення інформаційних технологій освіти;

-                   теоретичні основи інформаційних технологій освіти;

-                   класифікацію засобів інформатизації освіти; 

-                   правила раціональної організації робочого місця;

-                   позитивні і негативні аспекти застосування Інтернет;

-                   пошукові механізми та сервіси;

-                   особливості використання гіпертексту, мультимедіа, гіпермедіа;

-                   здійсненням інтерактивного навчання;

-                   специфіку застосування, апробацію та оцінку якості телекомунікаційних проектів;

-                   вимоги до організації роботи над освітніми Веб-квестами;

-                   організацію та здійснення роботи в єдиному інформаційному середовищі функціональні можливості та особливості використання в освітній галузі широкого спектру програмних продуктів;

-                   функціональні можливості та особливості використання інформаційних технологій в науковій та управлінській діяльності;

-                   способи пошуку наукової та навчально-методичної інформації.

Студенти повинен вміти:

-                   ефективно використовувати прикладні програми загального призначення;

-                   використовувати спеціалізовані програмні розробки в освітній, науковій та управлінській діяльності;

-                   аналізувати доцільність використання інформаційних технологій в навчальному процесі;

-                   здійснювати пошук наукової та навчально-методичної інформації;

-                   працювати з прикладним програмним забезпеченням загального призначення;

-                   редагувати, коригувати, а за наявності відповідного програмного забезпечення та попередньої підготовки – створювати нескладні програмні продукти навчального призначення.

Дисципліна спрямована на формування інформаційної компетентності.

Програма містить наступні розділи: Предмет і завдання курсу. Інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерні мережі. Глобальна мережа Інтернет, механізми та сервери Інтернет. Робота над освітніми Веб-квестами. Створення програмних продуктів навчального призначення.