Метою та завданням вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікативні технології в професійній діяльності» є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з ефективного використання комп’ютерних інформаційних технологій в освіті і професійній діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати:
- основні поняття і визначення;
- основні концепції використання персональних комп’ютерів у навчальному процесі;
- технічне та програмне забезпечення інформаційних технологій освіти;
- теоретичні основи інформаційних технологій освіти;
- класифікацію засобів інформатизації освіти;
- правила раціональної організації робочого місця;
- позитивні і негативні аспекти застосування Інтернет;
- пошукові механізми та сервіси;
- особливості використання гіпертексту, мультимедіа, гіпермедіа;
- здійсненням інтерактивного навчання;
- специфіку застосування, апробацію та оцінку якості телекомунікаційних проектів;
- вимоги до організації роботи над освітніми Веб-квестами;
- організацію та здійснення роботи в єдиному інформаційному середовищі функціональні можливості та особливості використання в освітній галузі широкого спектру програмних продуктів;
- функціональні можливості та особливості використання інформаційних технологій в науковій та управлінській діяльності;
- способи пошуку наукової та навчально-методичної інформації.
Студенти повинен вміти:
- ефективно використовувати прикладні програми загального призначення;
- використовувати спеціалізовані програмні розробки в освітній, науковій та управлінській діяльності;
- аналізувати доцільність використання інформаційних технологій в навчальному процесі;
- здійснювати пошук наукової та навчально-методичної інформації;
- працювати з прикладним програмним забезпеченням загального призначення;
- редагувати, коригувати, а за наявності відповідного програмного забезпечення та попередньої підготовки – створювати нескладні програмні продукти навчального призначення.
Дисципліна спрямована на формування інформаційної компетентності.
Програма містить наступні розділи: Предмет і завдання курсу. Інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерні мережі. Глобальна мережа Інтернет, механізми та сервери Інтернет. Робота над освітніми Веб-квестами. Створення програмних продуктів навчального призначення.