Метою та завданням вивчення курсу «Креативні технології навчання» є формування у студентів теоретичних знань і професійних компетенцій, що забезпечують розв’язання комплексних завдань із впровадження технологій організації творчої діяльності у навчально-виховному процесі, ознайомлення студентів із основними теоретичними поняттями курсу та сприяння усвідомленню ними місця цієї дисципліни у загальній системі підготовки педагога професійної освіти.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

-                   структуру творчої особистості; 

-                   психолого-педагогічні методи діагностики творчих можливостей;

-                   методи розв’язання творчих задач;

-                   методи організації творчої діяльності у навчально-виховному процесі.

Студенти повинні вміти:

-                   планувати, організовувати та мотивувати індивідуальну та колективну творчу діяльність учнів;

-                   добирати форми та методи співробітництва вчителя та учнів;

-                   проводити самоаналіз сформованості креативності та визначати рівень власних творчих умінь в організації навчально-виховного процесу;

-                   використовувати на практиці методи активізації творчої діяльності.

Дисципліна спрямована на формування професійно-педагогічної компетентності.

Програма містить наступні розділи: Творча особистість, структура творчої особистості. Творчі можливості особистості: структура та проблеми розвитку, методи оцінювання рівня сформованості творчої особистості учня. Методи розв’язання творчих задач: методи «мозкової атаки» (прямої, подвійної, масової, зворотної), метод контрольних евристичних понять, метод «букета проблем», метод інверсії, метод емпатії, метод синектики, асоціативний метод, евристичні методи розв’язання технічних. Методика розв’язання творчих технічних задач Г.С. Альтшуллера (АРВЗ). Методика розв’язання творчих технічних задач В.О. Моляко (КАРУС). Планування і організація колективної творчої діяльності.