Науковий ступінь, вчене звання, посада
Кандидат педагогічних наук, доцент, викладач кафедри природничих наук і методик їхнього навчання
Освіта: Заклад, рік закінчення, спеціальність, кваліфікація
Одеський державний університет імені І.І. Мечнікова, 1990 р., спеціальність: Хімія (фізична та колоїдна хімія) Кваліфікація: Хімік. Викладач.
Напрями наукової та професійної діяльності:
Теоретико-методичні основи навчання хімії у закладах загальної середньої та вищої освіти
Тема кандидатської дисертації:
«Педагогічні умови готовності майбутнього вчителя хімії до реалізації професійного самовизначення» (2020 рік)
Транслітерація імені: Tetiana Forostovska
Профілі:
Дисципліни, які викладає:
Фізична і колоїдна хімія, Техніка хімічного експерименту, Високомолекулярні сполуки, Методика навчання хімії, Розв’язування розрахункових задач з хімії
Основні публікації
Посібники:
- Форостовська Т. О. Формування готовності майбутнього вчителя хімії до реалізації професійного самовизначення. Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2019. 100 с.
- Бохан Ю.В, Плющ В.М., Терещенко О.В. Форостовська Т.О. Методичні рекомендації до атестації здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» (у формі державного кваліфікаційного екзамену): для студ. Галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 014 Середня освіта (Хімія). Освітньо-професійна програма: Середня освіта (Хімія та Біологія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. ЦДПУ імені Володимира Винниченка. Кропивницький, РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. 126 с.
- Терещенко О.В., Форостовська Т.О., Чередник Д.С. Лабораторний практикум з неорганічної хімії. Кропивницький: ФОП Піскова М.А., 2021, 57с.
- Форостовська Т.О., Подопригора Н.В., Плющ В.М. «Педагогічна практика: методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Хімія)», освітньо-професійна програма «Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров’я людини)». Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2021. 120с.
- Форостовська Т.О., Бохан Ю.В. Методичні вказівки до виконання курсових робіт з методики навчання хімії: посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» освітньо-професійної програми «Середня освіта (Природничі науки)»; видання четверте, перероблене» : / Форостовська Т.О., Бохан Ю.В. – Кропивницький, 2021. - 45 с.
- Бохан Ю.В., Форостовська Т.О. Методичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт хімічного напрямку: посібник для студентів рівня вищої освіти першого (бакалаврський) природничих спеціальностей педагогічних університетів ((Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка (освітньо-професійна програма) Спеціальність: 014 «Середня освіта (Природничі науки)» Освітня програма «Середня освіта (Природничі науки)» ); видання п’яте, перероблене. 2021, - 74 с.
- Форостовська Т.О., Трифонова О.М. «ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА: методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)», освітньо-професійна програма «Середня освіта (Природничі науки)» :/ Форостовська Т.О., Трифонова О.М. – Кропивницький, 2021. - 114 с.
- Форостовська Т.О. Практикум з фізичної хімії: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних закладів вищої освіти. Кропивницький, 2022. 78 с.
Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:
- Zh. Kormosh, E. Matskiv, N. Kormosh, T. Forostovska, Y. Bokhan, V. Golub, N. Gorbatyuk & O. Karaim. Potentiometric Sensor for Ketoprofen Determination. Pharmaceutical Chemistry Journal, Vol. 55, No. 12, March, 2022. Р. 1412–1415. (Scopus)
Статті у наукових фахових виданнях України:
- Бохан Ю.В., Форостовська Т.О., Шарошкіна Т.А.Технологія створення та актуальність застосування тестового контролю навчальних досягнень студентів з аналітичної хімії. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2022. Випуск 206. С. 98– 103. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-206-98-103
- Форостовська Т.О., Бохан Ю.В. Методичні аспекти викладання дисципліни «Фізична і колоїдна хімія» для майбутніх вчителів хімії. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2022. № 204. С. 259– 264. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-264-268
- Бохан Ю.В., Форостовська Т.О. Віртуальний лабораторний практикум як засіб вивчення природничих дисциплін. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2021. Вип. 194. С. 74-78. (ЦДПУ ім.В.Винниченка). DOI: 10.36550/2415-7988-2021-1-194-74-78
https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/789/722
- Бохан Ю.В., Форостовська Т.О. Використання освітнього мобільного сервісу socrative під час дистанційного навчання майбутніх учителів природничих дисциплін. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2021. Вип. 34. Том 2. С. 24-28.
- Форостовська Т.О. Педагогічна інтеграція як важлива умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Вип. 185. С. 179–183. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-179-183
- Форостовська Т.О. Гуманітаризація освіти як педагогічна умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії Інноваційна педагогіка. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 20. Т. 3. С. 93–98.
- Форостовська Т.О. Формування ІКТ-компетентності як педагогічна умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії Інноваційна педагогіка. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 21. С. 137–140.
- Форостовська Т.О. Становлення професійного самовизначення майбутніх вчителів хімії як педагогічна проблема Науковий вісник льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Видавництво Льотної академії НАУ, 2020. Вип. 7. С. 123–129.
- Форостовська Т.О., Бохан Ю.В., Контекстно-орієнтовані хімічні завдання, як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін.Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Вип.186. С. 82–87. (ЦДПУ ім. В. Винниченка). DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-82-87
- Форостовська Т.О. Дослідницька діяльність як засіб формування хіміко-екологічної та еколого-педагогічної компетентностей у природничій освіті/ Бохан Ю.В., Форостовська Т.О., Смитюк Н.М. //Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Випуск 53. С. 13-18. (ВДПУ ім. М. Коцюбинського).
- Форостовська Т.О. Особливості викладання курсу «Загальна та неорганічна хімія» в професійній підготовці майбутніх вчителів природничих дисциплін / Ю.В. Бохан, Т.О. Форостовська // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 5. С. 325-332. – (ЛА НАУ).
- Форостовська Т.О. Дидактичні та функціональні можливості програмного пакету EXCEL під час викладання хімічних дисциплін/ Форостовська Т.О., Ю.В. Бохан // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – 2019. Вип. 177. – Ч. 2. – С. 138-143. – (ЦДПУ ім. В. Винниченка) https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/288/242