Lupan1

кандидат педагогічних наук, доцент

Тема дисертації:

«Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп’ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу», 2002 р.

Коло наукових інтересів:

                • проблеми підготовки вчителів інформатики;
                • методичні аспекти вивчення мов програмування;
                • розв’язування олімпіадних задач з інформатики та програмування;
                • методи та комп’ютерні засоби аналізу даних, обробка великих даних;
                • вибіркові обстеження.

Має більше 80 публікацій.

Доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. 

Закінчила у 1988 році фізико-математичний факультет Кіровоградського державного педагогічного інституту імені О.С.Пушкіна за спеціальністю «Фізика і математика».

З 1990 року працює у Кіровоградському державному педінституті. З 1993-1996 рр. – асистент кафедри інформатики та за сумісництвом вчитель інформатики загальноосвітньої середньої школи №18. З 1996 р. по 1999 р. – аспірант кафедри інформатики та обчислювальної техніки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та за сумісництвом вчитель інформатики ліцею №208 м. Києва.

Після закінчення аспірантури у 1999 році працювала викладачем кафедри інформатики Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

У 2002 р. захистила дисертацію «Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп’ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу» (спецрада при Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова). У 2004 р. отримала диплом доцента.

На кафедрі інформатики та інформаційних технологій викладає дисципліни: «Паралельні та розподілені обчислення», «Інтелектуальний аналіз даних Data mining», «Методика навчання інформатики», «Методика навчання інформатики у старшій школі», «Обробка та аналіз великих даних», «Олімпіадні задачі з інформатики», «Програмування та бази даних», «Інформаційно-комунікаційні технології», «Засоби дистанційної освіти», «На суміжних кафедрах також викладає курси «Аналіз даних», «Комп’ютерні статистичні пакети», «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці».

З 2006 року є тренером програми «IntelÒ Навчання для майбутнього». З березня 2012 є тренером програми «IntelÒ Навчання для майбутнього» за 10 версією. Проводила тренінги для викладачів, магістрантів та студентів університету.

Брала участь у міжнародних проектах:

  • у проекті TEMPUS (TEMPUS PROJECT 145029-TEMPUS-2008-SE-JPCR Educational Measurements Adapted to EU Standards), зокрема у семінарах (Гельсінки, квітень 2010 р.; Рим, лютий 2011 р.; Кіровоград, травень 2011 р.; Кельн, серпень 2011 р.), літніх школах (смт. Форос: жовтень 2009 р., вересень 2010 р., жовтень 2011 р., червень 2013 р.) та конференціях (Київ, травень 2010 р. та червень, 2012 р.).
  • у проектi “Gender Studies Curriculum: A Step For Democracy and Peace in EUNeighbouring Countries with Different Traditions” (GeSt) за програмою Erasmus+ (CBHE No. 561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP), зокрема у семiнарах (Будапешт, Угорщина, січень 2017 р.; Салонiки, Грецiя, червень 2018 р.), конференцiях (Бенi-Меллаль, Марокко, травень 2016 р.; Київ, Україна, квітень 2018 р.; Фес, Марокко, жовтень 2018 р.) i наукових школах (Мануба, Тунiс, жовтень 2017 р.), що проводилися в рамках проекту "GeSt – Гендернi студiї: Крок до демократiї та миру у сусiднiх до ЄС країнах з рiзними традицiями".

Має більше 80 публікацій:

  1. Лупан І.В., Авраменко О.В., Акбаш К.С. Комп’ютерні статистичні пакети: навчально-методичний посібник. – 2-е вид. Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: «КОД», 2015. – 236 с. (6,7 д.а.)
  2. Lupan I. Gender analysis of first-year students of pedagogical and technical specialties. //Revue Sciences et Pratiques des Activités Physiques Sportives et Artistiques : revue éditée par le laboratoire SPAPSA, Institut de l’Education Physique et Sportive, Université Alger 3. – N°14: spécial (2018/2) (Juillet 2018). – Acte: The Summer School on Gender Studies 16-20 October 2017 Manouba University, Tunisia. – 48-58 p.p.
  3. Лупан І.В., Шевченко Н.Г. Виявлення гендерних упереджень викладачів за допомогою панельних даних //Гендерні студії: навчання, дослідження та практика. Збірник матеріалів ІІ-ї Міжнародної конференції «Гендерні студії: навчання, дослідження та практика» та семінару для молодих дослідників «Гендерні студії: освіта, гендерна рівність, демократія, мир» /За ред. О.Авраменко, Т.Лісової. – Кропивницький, «КОД», 2018. – С. 214-217.
  4. Iryna Lupan (Volodymyr Vynnychenko Central Ukraine State Pedagogical University, Ukraine). Samples in Gender Studies//The Role Of Academia In Promoting Gender And Women’s Rights In The Arab World And The European Region // Edited by Souad Slaoui, Khalid Bekkaoui, Kebir Sandy, Sadik Rddad, Karima Belghiti. – Publ. Société Généraled’Equipement&d’,25 д.а.)
  5. Лупан І.В. Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці: навчальний посібник. – Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2019. – 192 с. (7,3 д.а., рекомендовано вченою радою ЦДПУ).
  6. Лупан І.В., Рєзіна О.В. Методика навчання інформатики у дистанційному режимі. //Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. /Головний редактор Величко С.П. та ін. – Випуск 15. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2021. – С.8-17. (частка Лупан І.В. 0,39 д.а.)
  7. Пасічник Н.О., Лупан І.В. Гендерні аспекти «прихованого навчального плану»// Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. Випуск 204. – С.51-56. (разом 0,7 д.а.)
  8. Лупан І.В. Інтелектуальний аналіз даних Data Mining: навчально-методичний посібник. – Кропивницький, ФОП Піскова М. А., 2022. – 112 с. (3,74 д.а., рекомендовано методичною радою ЦДУ ім. В.Винниченка №2 від 7.12.22 р.)

Авторські свідоцтва:

  1. Літературний письмовий твір наукового характеру «Змістовно-аналітичний огляд наукових розробок та навчальних матеріалів з курсу «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці». Автори: Лупан І.В., Халецька З.П., Нарадовий В.В. (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №70857 від 09.03.2017 р.)
  2. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчально-методичний комплекс дисципліни «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці». Автори: Лупан І.В., Авраменко О.В., Паращук С.Д., Клоц Є.О. (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79923 від 26.06.2018 р.)
  3. Літературний письмовий твір наукового характеру «Змістовна концепція навчального посібника «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці». Автори: Лупан І.В., Авраменко О.В., Клоц Є.О. (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79921 від 26.06.2018 р.)
  4. Лупан І.В., Авраменко О.В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Система оцінювання з курсу «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №94396 від 03.12.2019 р.)

Профіль в Googlе Scholar

Профіль  ORCHID