2021 рік

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Географія)

  1. Берненко А.Ф., Гелевера О.Ф. Досвід впровадження STEM-освіти в навчання географії.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021, С. 120–
  2. Безверхий І.О., Гелевера О.Ф. Особливості використання сільськогосподарських земель Устинівського району Кіровоградської області.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 114–
  3. Чухнов І.М., Семенюк Л.Л. Суспільно-географічні особливості розвитку та розміщення авіабудування в Україні.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 111–
  4. Мирза-Сіденко В.М., Троцький М. До питання щодо функціонального зонування території РЛП «Світловодський» (Кіровоградська область)  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.100–104
  5. Волощук М.В., Вовк В.М. Вивчення поширення радону на території Кіровоградської області з використанням Гіс-технології  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 104–109
  6. Майстренко Р.С., Маслова Н.М. Дитяча смертність в світі та Україні: причини та територіальні відмінності.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 117–
  7. Стасенко К.Р., Онойко Ю.Ю. Переваги та недоліки тестового контролю в освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021С. 39-41.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Природничі науки)

  1. Бохан Ю.В., Буднікова С. Порівняльна оцінка якості шампунів для волос на торгівельному ринку косметичних товарів Кіровоградщини. (15).pdf?sequence=1&isAllowed=y Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 вересня 2021 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2021. С.36–39
  2. Трифонова О.М., Канчук У.І., Садовий М.І. Створення власної сонячної панелі як альтернативного джерела енергії. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 57–62.
  3. Трифонова О.М., Коврига Д.Ю. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизм Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67.
  4. Плющ В.М. Лєвша Л.І. Поняття цифрової грамотності учнів у науково-педагогічній літературі.  Теоретичні та практичні аспекти формування сучасних педагогічних технологій: матер. наук.-практ. конф. 12-13 лютого 2021 р. Київ, С. 91–95.
  5. Плющ В.М. Начоса Н.М., Використання ментальних карт в освітньому процесі. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 36–39.
  6. Плющ В.М. ,Колісник А.М. Проблема якості шкільного підручника з хімії: теоретичний аспект.Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
  7. Плющ В.М., Лєвша Л.І. Формування цифрової компетентності учнів засобами он-лайн сервісівСтратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
  8. Трифонова О.М., Самойленко Ю.О. Інформаційно-цифрові технології та їхня роль при навчанні природничих наук. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 36–39.
  9. Трифонова О.М., Дудченко О.О., Садовий М.І. Методика використання смартфонів при навчанні природничих наук. Актуальні проблеми розвитку творчої особистості майбутнього педагога в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору: матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 27–29 жовтня 2021 р. Глухів. С. 113–116.
  10. Тихонова А.С. ,Подопригора Н.В. Застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні природничих дисциплін. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 53–55.
  11. Ляшок К.А. ,Подопригора Н.В. Активізація пізнавального інтересу учнів старшої школи у вивченні природничих наук.  Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 51–53.
  12. Подопригора Н.В. , Гулай О.В. Вивчення гальванотаксису в інтегрованому курсі «природничі науки»Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в Україні: всеукр. наук.-практ. конф., 16–17 вер. 2021р. : збірник матеріалів. Херсон, 2021. С. 44–47.
  13. Ляшок К.А.,Подопригора Н.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами ігрових технологій при вивчені природничих наук. Студентський науковий вісник. Кропивницький, 2021. Вип. 24. С.185–188.
  14. Плющ В.М., Вербовіцька Наталія Формування навичок самоосвітньої діяльності учнів в курсі природничих наук старшої школи.  Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.
  15. Плющ В.М.,Дудченко Олена, Йорж Аліна. Фізіологічна та біохімічна дія кофеїну на живі організми (теоретичний аспект).  Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Хімія)

  1. Терещенко О.В., Драган Р. О. Моніторинг фізико-хімічних показників якості меду. Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В. Винниченка. №8. 2021.
  2. Пасенко А.М., Терещенко О.В. Використання віртуальних хімічних лабораторій для підвищення ефективності вивчення хімії. f Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.41–44
  3. Форостовська Т.О., Чуйко П.І. Дослідження адсорбції оцтової кислоти ентеросорбентами із розчинів. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 136–139
  4. Форостовська Т.О., Чуйко П.І., Технологія веб-квест на уроках хімії.  Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2021. Р. 97–