«Молодіжна громадська організація «КУРС», очільником якої є студент фізико-математичного факультету Микола Балєлов, 27 лютого 2016 року провела захід під назвою «Острів» узагальноосвітній школі І-ІІІ ст №3 імені Олени Журливої Кіровоградської міської ради Кіровоградської області. Спонсорами заходу був профспілковий комітет студентів КДПУ ім. В. Винниченка (голова – С. Бойко).

2

Відомий педагог А. Макаренко писав, що гра має дуже важливе значення в житті дитини і що якою буде дитина буде в грі, такою вона буде і  в житті, і в праці, коли виросте. В кожній грі є, насамперед, робоче зусилля та зусилля думки.

3

«Острів» – ділова гра, де учні мали збудувати місто за допомогою наданих матеріалів ( картон, пластилін і т. д.). Учасники ділилися на вісім команд, кожна з яких мала креативно та оригінально представити своє збудоване міністерство, а після презентації змайстрованих будівель 4 команди здобули призові місця та подарунки.

Директор школи Бик Світлана Стахівна так коментує свої враження від гри «Острів»: «Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, разом з працею, навчанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості. Тут діти мають змогу самостійно розподіляти ролі, контролювати один одного, стежити за точністю виконання того чи  іншого завдання, дитина виконує роль, яку взяла на себе, враховуючи свій досвід. Завдяки грі у дитини формується здатність виявляти свої особливості, визначати, як вони сприймаються іншими, й з’являється потреба будувати свою поведінку з урахуванням  можливої реакції інших. Гра «Острів» – своєрідна пізнавальна діяльність соціально-культурного характеру, яка дозволяє дитині привласнювати соціальний досвід і навчатися перетворювати світ».

4

Не вперше ця гра користується популярністю серед школярів, які в один голос говорять, що в таку гру із задоволенням грали б щомісяця.

Президент шкільного парламенту Андрій Чегель, учень 10-го класу: «Враження від гри чудові, адже я не думав, що ми всі так згуртуємось і зможемо побудувати те, що вказано у завданні. Тут з’являється співдружність. Також мені сподобалося в цій грі те, що вона схожа на устрій в нашій країні (є міністри, певні державні установи). Вважаю, що треба проводити таких ігор побільше і не тільки на тему міста, а й на тему села».

5

Воронюк Дмитро, 5-й клас : «Ця гра об’єднує нас, вчить прислухатися до думки інших та допомагати один одному , більше розвиває логіку, мислення дітей. Вона для мене була дуже цікавою і корисною, тому що навички, які здобув у цій грі, частково пригодяться мені в житті для здобуття професії. Під час гри я зацікавився професією астронома, і, можливо, в майбутньому її здобуду».

6

http://vk.com/mgo_kurs

Повідомлення підготувала Олійник Марія (студентка 3-го курсу факультету філології та журналістики)