У межах Тижня факультету математики, природничих наук та технологій відбувся «Робо-квест», організований студентами спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) та викладачами кафедри технологічної та професійної освіти Дмитром Соменком, Миколою Садовим та Оленою Трифоновою. До заходу долучилися учні фізико-математичного класу Ліцею «Науковий».

Студенти групи ЦТ20Б Роман Островський і Денис Павлюк привітали учасників і поділилися інформацією та емоціями щодо технічного парку й напрацювань спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології).

Сам «Робо-квест» містив два етапи:

1. «Бої роботів». Захід відбувся з використанням робо-платформ, керованих через Bluetooth і Wi-Fi. Кожен робот мав прикріплену повітряну кульку та вістря на передній частині. Учасники, змагаючись між собою, намагалися чим швидше луснути якомога більше кульок противників, а переможцем став той, хто залишався з цілою кулькою. Учасники демонстрували навички управління роботами та змагались за перемогу. Змагання бойових роботів було дуже цікавим і захопливим конкурсом для учнів, що значно підвищило їхній інтерес до робототехніки, до інформатичних і математичних основ управління роботами.

Однак, перемога в цих боях залежала не лише від вміння керувати роботом, а й від того, як добре ліцеїсти ознайомились з його характеристиками та можливостями. Цей конкурс не тільки забезпечив веселу та захопливу забаву, а й розвивав логічне мислення, креативність і здібності до роботи у команді.

1

2. «Темна кімната». На другому етапі учням ліцею потрібно було за відведений час знайти прапорець з символікою нашого університету в кімнаті, в якій вони ніколи не бували, за допомогою рухомої робо-платформи.

2

Робо-платформа з відео-інтерфейсом, управлінням через Web-сторінку та передачею даних за допомогою Wi-Fi. Після запуску платформа створює Wi-Fi точку доступу, після підключення до якої потрібно зайти на сторінку локального Web-серверу.

3

За допомогою зображення з Web-камери учні могли орієнтуватись у просторі та спробувати дослідити невідому кімнату. Після кількох спроб, експериментів з обладнанням та тонкого налаштування параметрів інтерфейсу був обраний переможець, який впорався найшвидше з поставленим завданням.

Під час таких заходів учні не тільки мали можливість задовольнити свій інтерес до робототехніки і випробувати свої сили в захопливих змаганнях, але й познайомитися з досвідом роботи старших колег, які вже займаються цією справою на більш високому рівні. Такі заходи стимулюють розвиток творчих і технічних здібностей учнів, розширюють їхні знання та досвід в галузі робототехніки та цифрових технологій.

P1140316P1140328P1140355P1140359P1140374P1140380P1140461

Більш детально ознайомитись з процесом підготовки та самим заходом, Ви можете переглянувши коротке відео Романа Островського (ЦТ20Б).

Інформацію підготував к.пед.н. Дмитро Соменко